Sve više građana koristi aplikaciju Elektroprivrede Srbije i portal “Uvid u račun”, a broj korisnika premašio je pola miliona, saopštio je danas EPS.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug
![](https://bilten.rs/wp-content/uploads/2022/03/eps.jpg)
Ovu uslugu Elektroprivrede Srbije kupci ocenjuju kao veoma korisnu, a korišćenje portala je jednostavno, kao i proces registracije i prijave.
Od pokretanja portala i aplikacije “Uvid u račun” svi kupci na lagan i brz način mogu da dobiju svoj račun, odmah po formiranju i pre klasičnog slanja putem pošte.
Građani preko aplikacije, odnosno portala, mogu i da plate račun putem sistema instant plaćanja (IPS skeniraj) ili platnim karticama.
Građani ističu da je ušteda vremena ključna jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu ili banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu.
Svim korisnicima na jednom mestu na raspolaganju su i veoma korisne informacije o potrošnji.
Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama.
Osim računa i broja potrošenih kilovata, tu je i brz link do praktičnih saveta kako uštedeti struju.
Istovremeno, sve više je građana koji su se opredelili da račun za električnu energiju dobijaju isključivo elektronskim putem, umesto u papirnoj formi i time doprinose očuvanju životne sredine. Oni već od prvog narednog računa imaju pravo na popust od 50 dinara.
–
![bilten logo](https://bilten.rs/wp-content/uploads/2022/02/bilten-logo-sajt-dno-stranice-150x150.png)
Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.
![](https://bilten.rs/wp-content/uploads/2022/03/VR-2.jpg)
POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ