Popularna užina „smanjuje rizik od srčanog udara, moždanog udara i snižava krvni pritisak
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Doktori tvrde da oni koji redovno grickaju bananu imaju manje šanse da dožive moždani udar
Stručnjaci su otkrili da odrasli koji su redovno jeli hranu bogatu kalijumom imaju 13 odsto manje šanse da dožive kardiovaskularni događaj.
Popularna užina „smanjuje rizik od srčanog udara, moždanog udara i snižava krvni pritisak“ Kardiovaskularni problemi uključuju potencijalno smrtonosne epizode kao što su srčani udari i moždani udari.
Naučnici tvrde da namirnice bogate kalijumom, kao što su avokado, losos i banane, pomažu u snižavanju krvnog pritiska i poništavaju uticaj konzumiranja previše soli.
Takođe su otkrili da žene vide veće zdravstvene koristi kao rezultat od muškaraca. Vodeći istraživač profesor Lifert Vogt sa Medicinskih centara Univerziteta u Amsterdamu, Holandija, rekao je: „Rezultati sugerišu da kalijum pomaže u očuvanju zdravlja srca, ali da žene imaju više koristi od muškaraca.
„Dobro je poznato da je velika potrošnja soli povezana sa povišenim krvnim pritiskom i povećanim rizikom od srčanog i moždanog udara. „Zdravstveni saveti su se fokusirali na ograničavanje unosa soli, ali to je teško postići kada naša ishrana uključuje prerađenu hranu. „Kalijum pomaže telu da izluči više natrijuma u urinu. U našoj studiji, kalijum u ishrani je bio povezan sa najvećim zdravstvenim dobicima kod žena. Studija, koja uključuje skoro 25.000 starijih Britanaca, objavljena je u European Heart Journal.
Istraživači su ih ispitivali o njihovoj ishrani, merili im krvni pritisak i uzimali uzorke mokraće da vide koliko kalijuma unose. Učesnici su zatim praćeni narednih 20 godina. Žene koje su imale najveći unos kalijuma imale su 11 odsto manje šanse da imaju srčanih problema od onih koje su jele najmanje. A muškarci su zabeležili pad od devet procenata. Sve u svemu, rizik za sve odrasle je opao za oko 13 odsto ako su jeli dosta hrane bogate kalijumom.
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Lepo