Evo 5 znakova koje ne treba da ignorišete
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Ako imate neke od ovih simptoma, vreme je da se odlučite na hitne promene u svom jelovniku. Jedete li hleb svakog dana, a osećate određene tegobe i zdravstvene probleme, možda ćete morati da ga se na neko vreme odreknete.
1. Debljate se?
Ako se jezičac na vagi znatno pomiče prema sve većim brojkama nakon što stanete na nju, vreme je da za početak kažete ‘ne’ konzumaciji belog hleba. Prema istraživanju iz 2014. godine, objavljenom u časopisu BMC Public Health, ako svakog dana pojedete dve kriške belog hleba, u riziku ste od debljanja pa ako želite da skinete kilograme, odmah izbacite beli hleb.
2. Imate visoki krvni pritisak?
Bez obzira da li se već dugo borite sa visokim krvnim pritiskom ili ste tek nedavno primetili problem, izbacivanje belog hleba iz ishrane je odličan način da preuzmete kontrolu nad svojim zdravljem. Studija iz 2018. godine objavljena u časopisu Nutrients otkrila je da je konzumiranje samo jedne kriške hleba jednom ili više puta nedeljno povezano sa visokim krvnim pritiskom.
3. Imate grčeve u stomaku?
Ako ste primetili da vas stomak boli nakon što pojedete sendvič ili običan bejgl, razmislite o prestanku da ih jedete jer bi to mogao biti znak osetljivosti na gluten. Fondacija za celijakiju ističe da su nadimanje, bol, dijareja i zatvor simptomi koji se javljaju kod ljudi koji su osetljivi na gluten. A poznato je da većina hleba sadrži gluten.
4. Pojavio vam se osip?
Osip takođe može biti znak da ste osetljivi na gluten. Prema Nacionalnom institutu za dijabetes i bolesti varenja i bubrega, čak 10 procenata ljudi sa celijakijom će razviti dermatitis herpetiformis, oboljenje kože koje se manifestuje kao male bubuljice i plikovi na leđima, zadnjici, kolenima, koži glave i laktovima.
5. Imate nekontrolisani šećer u krvi?
Poznato je da dijabetičari ne bi smeli da jedu rafinisane namirnice pa im se tako preporučuje i hleb od celovitog zrna
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Beli hleb treba skroz IZBACITI