Život u braku, odnosno u vezi, obrnuto je proporcionalan tromesečnoj vrednosti šećera u krvi bez obzira na to je li veza srećna ili problematična.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Život u vezi može pomoći osobama srednje i starije dobi u držanju nivoa šećera u krvi pod kontrolom, pokazuje kanadsko istraživanje. Ova dobra vest kaže i da odnosi ne moraju biti savršeni, jer čini se da veza pruža dobrobit bez obzira na to opisuju li je partneri kao punu podrške ili kao napetu, piše portal Živim.
Studiju je sprovelo Odeljenje psihologije Univerziteta Karliton u Otavi koristeći podatke više od 3330 osoba u dobi od 50 do 89 godina. Vrednosti glikozilovanog hemoglobina (HbA1c, prosečan nivo šećera unazad tri meseca) redovno su merene, a učesnici nisu pre imali dijabetes. Više od decenije ispitivani su o promenama u partnerskom statusu i razumevanju u vezi. Rukovodilac istraživanja prof. Ketrin Ford izjavila je kako se vrednost HbA1c pri stupanju u brak ili porodično partnerstvo u proseku spuštala za 0,21 posto, a isto je toliko prosečno rasla kad bi učesnici prekinuli vezu.
Prema podacima drugih studija, smanjenje prosečne vrednosti HbA1c u populaciji od 0,2 posto “smanjilo bi prekomernu smrtnost za 25 posto”.
“Podrška bliske osobe pomaže smanjiti stres, kao i udobnost deljenja troškova za stanovanje, ishranu i osiguranje. Uz to, partner zainteresovaniji za zdravu ishranu i ostale zdrave izbore može uticati i na izbore svoje partnerke ili partnera “, rekla je prof. Ford. Ipak, ne može se isključiti da bi moglo biti obrnuto: na primer, da pogoršanje zdravlja zbog viših razina HbA1c povećava verovatnost da će se ljudi razvesti. No, naučnici to smatraju malo verovatnim, s obzirom na to da simptomi dijabetesa tipa 2 mogu biti odsutni ili blagi godinama.
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor :…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor :…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav:…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs ,…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA /…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko…

