Francuzi sve manje piju vino, pa je tako 1980. godine polovina stanovništva pila vino svakoga ili skoro svakoga dana, a 2022. samo njih 11 odsto.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Udeo redovnih konzumenata vina dodatno se smanjio u 2022. u odnosu na 2015. godinu, što je deo trenda opadanja konzumacije alkohola, pokazuje deveto izdanje petogodišnjeg istraživanja o potrošnji vina u Francuskoj, prenosi “Figaro”.
U 2022. godini redovni potrošači, koji konzumiraju vino svakodnevno ili skoro svakodnevno, predstavljali su 11 odsto stanovništva, što je za pet odsto manje u odnosu na prethodnu studiju iz 2015. godine, prema istraživanju koje je sproveo Ipsos Obzerve za FranceAgriMer i Cniv (Nacionalni komitet međuprofesija za vina sa oznakom porekla i geografskom oznakom).
Vino konzumira većina potrošača, ali to sada radi povremeno, navodi se u studiji.
Činjenicu da se broj redovnih konzumenata vina smanjuje autori studije objašnjavaju smenom generacija, ali navode da je to i deo opšteg trenda opadanja konzumacije alkohola.
U studiji se podseća da je od 1960-ih do 2022. godine prosečna individualna potrošnja vina među Francuzima opala za više od 60 odsto.
Procenat ljudi koji ne konzumiraju vino porastao je na 37 odsto, uključujući oko osam procenata onih koji ga piju samo na proslavama.
Oko 19 odsto Francuza navodi da ne konzumira druga alkoholna pića osim vina, što je za četiri procenta više nego 2015. godine.
Od alkoholnih pića samo pivo dobija veći broj potrošača, primećuje se u studiji FranceAgriMer i Cniv.

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…

