SLAVKO ĆURUVIJA FONDACIJA I CRTA TUŽILI REM

U tužbi se navodi da je REM odluku da dodeli dozvole televizijama Pink, Happy, Prva i B92 doneo na osnovu selektivnog i netačnog tumačenja činjenica.

Read More