Mnogi parovi žive zajedno pre braka, ali ispostavilo se da ovakav pristup dovodi do razvoda, pokazuje nova studija.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Mnogi parovi žive zajedno pre braka, ali ispostavilo se da ovakav pristup često dovodi do slomljenog srca.
Uprkos lakoći razvoda, brak se i dalje doživljava kao ekskluzivitet, vernost i trajnost. Kao posledica toga, ideja parova da žive zajedno, da se bolje upoznaju, da zajedno “pojedu džak soli i šećera” ili da žive u vanbračnoj zajednici postala je široko rasprostranjena.
Sociolog Den Meklaflin kaže da su istraživanja pokazala da su parovi koji su živeli u vanbračnoj zajednici imali 15 odsto veće šanse da se razvedu od onih koji nisu.
Profesor sociologije i direktor Nacionalnog projekta za brak (Univerzitet Virdžinije) V. Bredford Vilkoks je zajedno sa Lajmanom Stounom, demografom, radio slična istraživanja i smatra da su brakovi potcenjeni.
Dodatno, psiholog Galena Rhoades, koja proučava odnose mladih odraslih kaže da u vezi sa brakom postoji još jedna vrsta zablude a vezana je za iskustvo.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
„Mi generalno mislimo da je bolje imati više iskustva u vezama, Ali ono što smo saznali istraživanjem odnosa je upravo suprotno. Imati više iskustva bilo je povezano sa manje srećnim brakom kasnije. Na primer, otkrili smo da su ljudi koji su ranije bili u braku, ljudi koji su ranije živeli sa dečkom ili devojkom i koji su imali više seksualnih partnera pre braka, bili povezani sa nižim bračnim kvalitetom odnosa kasnije.”
Ona navodi različite moguće razloge za to. Na primer, stalno upoređivanje sa alternativama – i iskustvo raskida u prethodnim vezama – može oslabiti posvećenost.

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…

