Novi šef Boingove jedinice za komercijalne avione ocenio je da su ovo ključni momenti za američkog proizvođača aviona, jer treba intenzivno raditi na poboljšanju kvaliteta i rešavanju primedbi regulatora i kupaca iz avio-kompanija, naročito nakon što je u januaru otpala deo oplate na vratima novog mlaznog modela “737 Maks 9”.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

boing
Boing je obustavio isporuke maja 2021. godine.

Stefani Poup, koja je u ponedeljak imenovana za predsednicu i izvršnu direktorku odeljenja “Boing Commercial Airplanes”, u mejlu zaposlenima poručila je da “predstoji ozbiljan rad na izgradnji poverenja kompanije i poboljšanju funkcionisanja”, preneo je Rojters.

Ona je na tu funkciju došla nakon što je obavljala širok spektar prethodnih poslova u Boingu.

Izvršni direktor Boinga Dejv Kalhun u ponedeljak je najavio da će otići s tog mesta do kraja godine, dok se u penziju povukao dugogodišnji šef kompanije za komercijalne avione Sten Dil, a ostavku je podneo predsednik odbora Lari Kelner, kojeg je zamenio direktor Stiv Molenkof.

Nakon incidenta u januaru, Savezna uprava za civilno vazduplovstvo (FAA) “prizemljila” je “Maks 9” na nekoliko nedelja, zabranila Boingu da poveća stopu proizvodnje i naredila mu da razvije sveobuhvatan plan za rešavanje sistemskih problema kontrole kvaliteta u roku od 90 dana.

Avio-kompanija Boing više od pet godina ima probleme sa svojim avionima, uključujući i dve fatalne nesreće Boinga “737 Maks” 2018. i 2019. godine, u kojima je poginulo 346 ljudi, navodi CNN.

Bezbednosni problemi su doveli do kumulativnog gubitka Boinga od više od 31 milijarde dolara.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: