Podeli vest

Sve što smo ranije smatrali ukusnim sada je zlo, nezdravo ili moralno neprihvatljivo. Nemojte nam zameriti, ali hajde da na vatru dolijemo malo ulja: ako se stalno osećate umorno, slabo i bezvoljno, najverovatnije je kriva vaša ishrana. Ali… znamo koja hrana vas čini budnim i spremnim!

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Pexels

Sedam sati sna bi trebalo da bude idealno za nas. Zbog različitih faza kroz koje moramo proći nekoliko puta noću da bismo se zaista osećali odmorno. Ali uveče odete u krevet na vreme, ponovo otvorite oči na vreme i još uvek ste stalno umorni i iscrpljeni? Pa, ovo najverovatnije nije zbog vašeg tela , kreveta ili navika spavanja, već – kao i sve ostalo u životu – vaše ishrane .

Hrana koja vas umara

To nije ni tajna ni udarna vest: industrijski prerađeni šećer je čisto zlo. Bar za podmazan organizam. Koliko god slatki, gazirani sokovi i peciva bili ukusni, nakon kratkog, zadovoljavajućeg šećera neizbežno sledi duboka, mračna dolina umora.

Foto: Pixabay


Vi se vrtite u sličnom začaranom krugu sa previše kofeina. Svako ko sastavlja kraj s krajem tokom dana uz kafu posle kafe, garantovano će imati poteškoća da odspava uveče i manje miran san. Bolje je piti ne više od tri šolje dnevno – i to pre 14 časova. Ako i dalje želite energičan topli napitak zbog gadne rutine, možete pijuckati crni, zeleni ili matcha čaj.

Hrana koja vas budi

Dosta zabrana, na kraju krajeva, ne treba da gladujemo ili umiremo od žeđi čak i kada smo potpuno budni. Da biste bili puni energije i veseli ceo dan, preporučujemo vam sledeće male trikove:

Foto: Pexels
  • Umesto da ujutru, za ručak i uveče izlazite na kraj i držite se na površini sa raznim slatkišima između, bolje je da pojedete mali obrok svaka tri do četiri sata . Pravi stimulansi su ovsena kaša , hleb od celog zrna , orasi, bobičasto voće , jaja, avokado , riba i salata sa piletinom. 
  • Umesto čokoladice, malu glad između bolje je zadovoljiti voćem , orašastim plodovima, grčkim jogurtom ili štapićima od povrća. Ne zaboravite na dobre umake poput guacamolea ili humusa.
  • Pij, pij, pij! Zamislite svoje telo kao dobro podmazanu mašinu, vodu kao mast. Ako se ugasi, počinje da melje svuda dok mašina konačno ne zastenje da se zaustavi. Bolje: Uvek se uverite da je boca vode na dohvat ruke – i koristite je. Kriške limuna ili krastavca pružaju svežinu – navodno postoje ljudi koji ne vole ukus čiste vode. Trik 77: Ako jedete puno celera , krastavca , lubenice ili druge hrane koja sadrži vodu, takođe ćete se napuniti tečnostima.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: