Prking, hrana, ljubaznost samo su deo stvari zbog kojih su turisti na hrvatskom jadranu nezadovoljni.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

more
Foto: Pixabay

Nedostatak mesta za parkiranje iako se naplaćuje, jednolična hrana, mali izbor voća i nizak nivo higijene najčešće su primedbe gostiju u hotelskom smeštaju na hrvatskom Jadranu.

Kako piše zagrebački Večernji list, primedbe na parking se odnose na čekanje i po sat vremena za pronalazak mesta, jer ga, kako se navodi, ne koriste samo gosti hotela.

“Stavili smo napomenu za bračni krevet, a dočekala su nas dva odvojena kreveta koja su na naš zahtev spojena, ali razdvajaju se čim se malo pomakneš”, primedbe su gostiju u jednom hotelu u Vodicama.

Iskustvo gostiju u apartmanima u Medilinu kaže:”Higijena je ispod nivoa, nameštaj, posuđe, prekrivači, peškiri, sve je zastarelo, “sveukupni utisak je 0 bodova!!!”.

Za jedan zadarski hotel gosti su kratko primetili: “Osoblje na recepciji poluljubazno. Slab wi-fi, na bazenu nedovoljno ležaljki, sveukupan utisak – nije za tri zvezdice”.

Takođe, jedna od primedbi gostiju apartmana u Umagu glasi: “Hrana ukusna, ali siromašna, jednolična i dugo se čeka. Kao da smo u smeštaju s dve, a ne četiri zvezdice”.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: