Podeli vest

Dr Gladis Tailor McGarey ima 102 godine u međunarodno je priznata kao „Majka holističke medicine“. Ona je sa čitaocim CNBC podelila tajnu svoje dugovečnosti, a u komentarima na tekst joj se ljudi i danas zahvaljuju.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto:Pixabay

“Moje decenije iskustva u holističkoj medicini naučile su me mnogo o tome kako da živim dug, srećan i svrsishodan život”, rekla je McGarey za početak razgovora za CNBC.

Ona je dodala da preiviše ljudi oko vas dovodi do nepotrebnog stresa.

Međutim, kako je navela, i za to postoji ređenje, a to je moć da ostavite stvari iza sebe.

“Najsrećniji i najzdraviji ljudi koje poznajem su u stanju da ostave stvari ili iskustva koja im više ne služe iz sebe. Život je prekratak da bismo razmišljali o istim mislima iznova i iznova. Čineći to, u suštini mučite sebe”, kaće McGarey.

Ona je podvukla da joj je navika koja joj je donela zdravlje i sreću tokom njenih godina zapravo sposobnost da iznova gradi stvari, bilo da se radi o vezi, karijeri ili projektu.

Pustite stvari koje vam crpe energiju

“Mama me je naučila da na jednostavan način oslobodim stvari koje nisu važne. Nežno bi podigla ruku ispred nas, opušteno držanih prstiju, dlanom bi krenula nagore, a zatim na dole i dodala- “Nije važno…”.Ovaj prirodni pokret joj je omogućio da proživi ogromne izazove ne puštajući ih previše duboko; samo je otpustila ono što nije radilo, ponovo se fokusirala na ono što joj je važno i nastavila dalje”, kaže McGarey dodajuću da je usvojila ovu praksu pa čak i gest rukom.

Ona je dodala da je tokom života važno da da kad god primetimo da nam se nešto približava, da uvek moramo da znamo da možemo da biramo da li da to prihvatimo ili ne.

A ako je to nešto što ne želimo, svesno vraćamo energiju odakle god je došla.

Kako vežbati otpuštanje

McGarey je dala i vežbu za opuštanje koja bi mogla da nam pomogne.

Uključite neku optimističnu muziku i počnite da šetate po svojoj kući ili komšiluku.

Pustite svoje telo da se kreće slobodno…

  1. Identifikujte nešto što osećate da je zaglavljeno u vašem životu.
    To može biti prijateljstvo, profesionalni poduhvat, način razmišljanja, ozlojeđenost i tako dalje. Osetite osećaj “zaglavljenosti” u celom telu.
  2. Zamislite da ovu zaglavljenu stvar možete držati u ruci.
    Možda čak osetite da vam je jedna pesnica stegnuta. Držite ovu čvrstoću. Stisnite ruku.
  3. Zaista pusti to.
    Dok se još krećete, ispružite ruku ispred sebe, dlanom nagore, sa spojenim prstima. Zatim ga spustite dole i nazad, lagano otvarajući prste. Dok to radite, oslobodite se zaglavljivanja.

Ona dodaje da možete misliti ili izgovoriti reči koje su za vas značajne: „Nije važno“ ili bilo koju sličnu frazu koja vam odgovara.

Kada to pustite, odvojite trenutak da cenite tok života koji prolazi kroz vas.

Najsrećniji ljudi znaju kada je vreme da se krene dalje

Svi se suočavaju sa žaljenjem. Pitanje je kako kaže McGarey: koliko dugo treba da se držimo toga?

“Ne znam koje ste greške pravili u prošlosti, ali želim da sugerišem da ste i vi uglavnom uradili najbolje što ste mogli sa onim što ste tada imali. Ako nađete da živite sa žaljenjem, pokušajte da ga uhvatite i vidite šta će se desiti dalje”, kaže McGarey.

Uradite sve što možete da otpustite svoje žaljenje – oprostite sebi i, ako je potrebno, tražite oproštaj od drugih – da biste mogli da nastavite sa svojim životom, poručila je McGarey.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: