Mnogi ljudi žele da izgube težinu. Ali ne uspevaju svi. Studija pokazuje od čega zavisi uspeh dijeta.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Kalorije nisu sve. Ovo je zaključak do kojeg je došla nova studija sa Univerziteta Stanford. Naučnici su istraživali od čega zavisi uspeh kratkoročnih i dugoročnih dijeta. U svojoj analizi, procenili su podatke od oko 600 ljudi. Neki od njih su bili na dijeti sa malo ugljenih hidrata i malo masti.
Tri biomarkera određuju uspeh gubitka težine
Tim je došao do sledećeg zaključka: Pored smanjenog unosa kalorija, tri biomarkera su posebno bila relevantna za gubitak težine:
- količina crevnih bakterija
- sposobnost tela da proizvodi proteine i
- nivo izdahnutog ugljen-dioksida
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
Tim je objavio svoje rezultate u časopisu “Cell Reports Medicine”. Prema istraživačima, ovi markeri pružaju informacije o funkciji metabolizma osobe.
“Gubitak težine je komplikovan”
„Gubitak težine je misteriozan i komplikovan, ali možemo da koristimo mikrobiom i metaboličke biomarkere da od početka predvidimo ko će izgubiti najviše kilograma, a ko će ga zadržati“, rekao je autor studije Majkl Snajder.
Studija pokazuje da smanjenje kalorija ili vežbanje nisu dovoljni za održavanje gubitka težine tokom godinu dana.
„Postoje ljudi koji unose vrlo malo kalorija, ali i dalje ne gube na težini zbog svog metabolizma. To nije nedostatak volje: to je samo način na koji telo funkcioniše“, rekla je autorka Dalija Perelman.
Drugim rečima, ako vaše telo preferira ugljene hidrate, a vi jedete uglavnom masti, biće mnogo teže metabolizirati i sagoreti te kalorije.
Za svakoga ko ima prekomernu težinu koja predstavlja zdravstveni rizik, analiza ovih markera bi mogla biti vredna truda. Tim zaključuje da bi oni mogli da budu osnova za personalizovane planove ishrane.
U zavisnosti od vaše ishrane, obratite pažnju na određene hranljive materije
Istraživanje još nije stiglo tako daleko. Do tada, svako treba da jede kvalitetnu hranu koja je neprerađena i sadrži malo rafinisanog brašna i šećera. Stručnjaci takođe preporučuju da obratite pažnju na određene hranljive materije za svaku dijetu.
Malo ugljenih hidrata (malo ugljenih hidrata)
- nezasićene masne kiseline (npr. iz avokada)
- Vitamin K, C i E (nalazi se u povrću, orasima, maslinama)
Malo masti (malo masti)
- Vlakna (npr. iz proizvoda od celog zrna, pasulja)
- Izbegavajte dodavanje šećera
Dakle, ako ste već probali jednu od dijeta i niste imali uspeha, možda bi trebalo da pređete na drugu dijetu.

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…


Korisno
Samo da se probusi kasnika nista drugo!