Ako svaki dan napravite pravi broj koraka, živite duže. Njujorška studija pokazuje koliko bi ih zapravo trebalo da bude u odnosu na broj godina.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Trebalo bi da hodate 10.000 koraka dnevno! Ovo je dobro poznato pravilo koje se prvobitno vraća u reklamnu kampanju . Ali i istraživanja potvrđuju ovaj broj, bar do određene starosti.
10.000 koraka, ali samo do 60 godina
Nedavno je meta-analiza istraživačkog tima na čelu sa Amandom Paluč sa Univerziteta u Masačusetsu pokazala da su ljudi mlađi od 60 godina smanjili rizik od smrti na minimum tako što su napravili 8.000 do 10.000 koraka dnevno . Od 60. godine dovoljno je 6.000 do 8.000 koraka – i za muškarce i za žene.
Sada studija Univerziteta u Bafalu u Njujorku pruža potpuno nove uvide – barem kada je u pitanju broj koraka za žene od 60 i više godina.
Naučnici su pratili skoro 6.000 Amerikanki starosti od 63 do 99 godina u periodu od sedam i po godina. Prikupili su podatke o fizičkoj aktivnosti , pasivnom vremenu i zdravlju srca.
Rezultat
Otkrili su da bavljenje aktivnostima niskog intenziteta ( kućni poslovi , briga o sebi ili svakodnevni zadaci) svakih 70 minuta ili umerena do energična aktivnost svakih 30 minuta smanjuje rizik od srčane insuficijencije u proseku za 12 do 16 procenata.
Pored toga, utvrđeno je da je kod žena starijih od 60 godina ovaj rizik bio značajno manji sa oko 2.500 koraka dnevno. Pravljenje 3.600 koraka dnevno normalnim tempom smanjilo je rizik od srčane insuficijencije za 25 do 30 procenata. Više koraka više nije umanjilo rizik.
Ovo čini „3.000 koraka dnevno razumnim ciljem koji je u skladu sa nivoom dnevne aktivnosti žena u ovoj studiji“, rekao je glavni autor dr Michael J. LaMonte, profesor istraživanja epidemiologije i zdravlja životne sredine na Školi javnog zdravlja UB. i zdravstvene profesije.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…


Što više šetnje to bolje.
Svako koliko može, ali šetnja svaki dan.