Podeli vest

Holandski proizvođač piva Hajneken saopštio je danas da je njegova prodaja u trećem kvartalu pala za 4,2 odsto međugodišnje nakon što je kompanija napustila rusko tržište.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

pivo
Foto: Pixabay

Prodaja Hajnekenovih piva u Evropi je pala za 8,6 odsto međugodišnje, u regionu Afrike, Bliskog istoka i Istočne Evrope za 15,4 odsto, dok su svetle tačke bile Severna i Južna Amerika – prodaja je tamo porasla za 2,2 odsto.

Obim prodaje piva u periodu od januara do septembra je pao za 5,1 u odnosu na isti period lane, prenosi CNBC.

Prihod Hajnekena u trećem kvartalu je uprkos padu prodaje porastao za dva odsto na 9,604 milijarde evra zbog toga što je ova firma u međuvremenu povećala cene svojih proizvoda.

Hajneken u svom finansijskom izveštaju za treći kvartal nije saopštio dodatne detalje, ali je naveo da su glavni uzroci pada prodaje izlazak iz Rusije i pad prodaje u Vijetnamu.

“Vidimo da se naše poslovne performanse poboljšavaju, iako je to nešto sporije nego što želimo”, rekao je izvršni direktor Hajnekena Dolf van den Brink.

On je dodao da kompanija registruje manju potražnju potrošača na tržištima koja se suočavaju sa “izazovnim makroekonomskim uslovima”.

Hajneken je, između ostalog, vlasnik brendova Amstel, Tajger, Sol, Desperados i Bira Moreti.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: