Podeli vest

Hju Hefner je pokrenuo Plejboj Magazin pre 70 godina i nastavio da gradi taj brend zahvaljujući bezbrojnim ženama predstavlјenim na njegovim stranicam, stvari se sada menjaju i to zbog inicijative #MeToo

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Foto:Pixabay

Hju Hefner je pokrenuo Plejboj Magazin pre 70 godina i nastavio da gradi taj brend zahvaljujući bezbrojnim ženama predstavlјenim na njegovim stranicama, a čija su lepota i performanse pojačane ženske seksualnosti zabavlјale čitaoce generacijama.

Brend Plejboj se, međutim, menja da bi održao korak sa svetom nakon pojave inicijative #MeToo, navodi CNN. Hefner je preminuo mesec dana pre nego što su se 2017. pojavile optužbe protiv filmskog producenta Harvija Vajnstina, dajući zamah pokretu #MeToo. Poslednjih godina, mnogi su ponovo procenjivali Hefnerovo nasleđe i odnose sa ženama.

Dokumentarni serijal “The Secrets of Playboy” iz 2022, koji je emitovan na Kanalu 4 u Velikoj Britaniji, detalјno je optužio Hefnera za seksualne malverzacije od strane nekoliko bivših devojaka, uklјučujući manekenku Sandru Teodor i Holi Medison.

Odnos Hefnera i Plejboja sa ženama bio je komplikovan. Plejboj je bio rani pristalica prava na abortus, a ponekad je bio rani zagovornik inkluzivnosti, na primer, sa transrodnim modelom, Karolin „Tula“ Košei, u izdanju iz juna 1981. Ali većina žena predstavlјenih u Plejboju uklapala se u uski standard lepote – mršave, bele, sposobne i plavuše.

U međuvremenu, Hefnerov lični odnos sa njegovim mnogo mlađim devojkama navodno je pratio obrasce kontrole i emocionalnog zlostavlјanja, kako je to opisala njegova bivša devojka Holi Medison u svojim memoarima iz 2015. Hefnerova smrt značila je da je izbegao obračun sa #MeToo pokretom. Plejboj je, međutim, reagovao, izdavši saopštenje u kojem je potvrdio podršku ženama koje se pojavlјuju u “Tajnama Plejboja” i nazvao Hefnerove postupke “odvratnim”.

U saopštenju se navodi da brend više nije povezan sa porodicom Hefner i da će se fokusirati na aspekte nasleđa kompanije koji su u skladu sa vrednostima seksualne pozitivnosti i slobodnog izražavanja. Danas je Plejboj veoma drugačija kompanija od one koju je Hefner pokrenuo pre skoro 70 godina. Akcijama u kompaniji se javno trguje, dok 40 odsto upravnog odbora čine žene. Moglo bi se zaključiti i da se njen moto promenio iz „Zabava za muškarce“ u „Zadovolјstvo za sve“, navidi CNN.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: