Evo kada treba da se pije!
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Jabukovo sirće je od interesa i za ljude koji vode zdrav način života i za naučnike. Međutim, sve više ljudi je počelo da ga uzima pred Novu godinu i Božićne praznike, a razlog je bogata praznična trpeza.
Poslednjih godina sprovedeno je niz studija koje su pokazale da ga je najbolje uzimati pre obroka. Rastvor jabukovog sirćeta i vode pomaže u održavanju stabilnog nivoa šećera u krvi, podstiče gubitak težine i dodatno povećava apsorpciju gvožđa.
Istraživanja pokazuju da dnevna konzumacija 20 ml jabukovog sirćeta razblaženog vodom može da donese mnoge zdravstvene koristi. Međutim, postoji jedno važno pravilo – piće treba popiti pre obroka. Evo kako može da pomogne:
– održava stabilan nivo šećera u krvi – istraživanje objavljeno 2013. u časopisu Journal of Functional Foods pokazalo je da sirćetna kiselina inhibira varenje ugljenih hidrata u digestivnom traktu, pa je stoga od neprocenjive vrednosti za pacijente sa dijabetesom tipa 2. Druga istraživanja objavljena 2011. godine u Diabetes Care pokazuju da jabukovo sirće takođe može da pomogne ljudima sa dijabetesom tipa 1
– smanjuje telesnu težinu – sirće povećava osećaj sitosti, ali analize pokazuju da najbolje efekte donose proizvodi sa visokom koncentracijom sirćetne kiseline
– povećava apsorpciju gvožđa – istraživanje objavljeno 2002. godine u Journal of Agricultural and Food Chemistry pokazalo je da jabukovo sirće povećava apsorpciju gvožđa na nivou creva.
Najveću korist dobijamo od konzumiranja jabukovog sirćeta kada ga uzimamo pre obroka. Stručnjaci smatraju da mešavinu sirćeta i vode treba piti neposredno pre jela, a ne nekoliko sati pre. S druge strane, piti sirće na prazan stomak pre doručka nije dobra ideja.
Ovo pravilo se posebno odnosi na pacijente sa stomačnim i crevnim oboljenjima, ali važno je zapamtiti da jabukovo sirće na prazan stomak može kod bilo koga da izazove gorušicu, loše varenje ili bol u stomaku. Iz istih razloga, ne treba ga uzimati uveče. Mešavinu je najbolje piti pre ručka ili pre rane večere.
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Lepo