Jedna čaša piva u toku dana može imati pozitivan uticaj na zdravlje i to u više segmenata, tvrdi nauka.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Da podvučemo, jedna čaša piva može imati pozitivan uticaj na vaše zdravlje i ne može uticati na “pivski stomak” , tvrde naučnici.
Dakle, ako ste od onih koji se zadovoljavaju jednim pićem nakon napornog dana, nazdravite ovim dobrim stvarima.
Doprinosi našem dnevnom unosu hranljivih materija
Prema jednoj studiji, „pivo sadrži više proteina i vitamina B od vina”. Sadržaj antioksidansa u pivu je ekvivalentan onom u vinu, ali su specifični antioksidansi drugačiji jer ječam i hmelj koji se koriste u proizvodnji piva sadrže flavonoide različite od onih u grožđu koje se koristi u proizvodnji vina.
Čarli Bamfort, profesor pivarskih nauka na Kalifornijskom univerzitetu u Dejvisu, takođe tvrdi da pivo nadmašuje vino kada su u pitanju vitamini B, fosfor, folat i niacin. Pivo takođe ima značajan protein i nešto vlakana. I to je jedan od nekoliko značajnih izvora silicijuma u ishrani, za koji istraživanja pokazuju da može pomoći u prevenciji osteoporoze. Preliminarno istraživanje Bamforta takođe sugeriše da pivo može da sadrži probiotike koji hrane dobre bakterije u našim crevima.
Može smanjiti rizik od dijabetesa
Studija objavljena u časopisu Evropskog udruženja za proučavanje dijabetesa pokazala je da ljudi koji piju jednu čašu piva 3 do 4 puta nedeljno imaju manje šanse da razviju dijabetes od onih koji nikada ne piju. A u poređenju sa onima koji nisu pili pivo, muškarci koji su pili između jednog i šest piva nedeljno imali su 21 odsto manji rizik od dijabetesa.
Može doprinetu zdravlju vašeg srca
Preliminarna studija predstavljena na naučnim sesijama Američkog udruženja za srce 2016. pratila je 80.000 učesnika tokom šest godina i otkrila da oni koji piju umereno piju imaju najsporiji pad nivoa lipoproteina visoke gustine (HDL), ili „dobrog“ holesterola, i zauzvrat, niži nivo rizik od kardiovaskularnih bolesti. Istraživanja takođe pokazuju da od muškaraca koji su već pretrpeli srčani udar, oni koji su umereno pili pivo imaju 42 odsto manje šanse da umru od srčanih bolesti prenosi NBC News.
Može izgraditi jače kosti
Pregled objavljen u Međunarodnom časopisu za endokrinologiju otkrio je da umerena konzumacija piva povećava gustinu kostiju kod muškaraca. Za to je odgovoran silicijum koji se nalazi u vašoj pinturi, koji je neophodan mineral za formiranje kostiju.
Može povećati snagu mozga
Još jedna prednost da imate silicijum na listi sastojaka koje unosite u organizam? Istraživači sa Univerziteta Lojola u Čikagu otkrili su da je kod onih koji umereno piju pivo 23 odsto manja verovatnoća da će razviti Alchajmerovu bolest i demenciju od onih koji ne piju pivo. Drugo objašnjenje: pokazalo se da pivo podiže dobar holesterol koji poboljšava dotok krvi u mozak.
Čisti vaše zube
Studija objavljena u časopisu Journal of Biomedicine and Biotechnologi otkrila je da pivo može sprečiti stvaranje i rast bakterija na vašim zubima. Istraživači su testirali efekte ekstrakta piva na bakterije koje formiraju biofilm i podstiču karijes i bolesti desni, i otkrili da čak i najslabiji ekstrakt piva koji je testiran blokira aktivnost bakterija. Pivo je takođe bilo jedan od najboljih ekstrakata za blokiranje komunikacije između bakterija, što usporava njihov rast. Dobri stari Ginis je bilo pivo koje su koristili u testiranju – još jedan razlog da kanališete svog unutrašnjeg Irca u baru.
Može smanjiti upalu
Upala u telu je osnovni uzrok mnogih bolesti, a prema studiji objavljenoj u Molecular Nutrition & Food Research, hmelj (esencijalni sastojak piva) ima antiinflamatorna svojstva. Istraživači su uporedili antiinflamatorni efekat različitih oblika hmelja i otkrili da konzumacija hmelja u obliku piva ometa jedinjenja koja izazivaju upale.
Može vam pomoći da živite duže
Studija koju je sproveo psiholog sa Univerziteta u Teksasu pokazala je da ljudi koji piju umereno žive duže od onih koji ne piju. Ali nemojte ga koristiti kao dozvolu za opijanje ovog vikenda jer teška upotreba alkohola može negativno uticati na vaše zdravlje.
Sve dok ovu listu ne koristite za opravdanje za ispijanje više od jedne čaše piva možete računati da će vam pomoći.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…

