Podeli vest

Nedostatak motivacije? Tromost? Usporenost? Vatra od početka nove godine se ugasila i mi se borimo kroz dane. Ali to je sada gotovo: ovih pet stvari osiguravaju dobro raspoloženje i više energije.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Pixabay

Zamislite da možemo negde da pritisnemo dugme i naša tela bi odmah oslobodila nalet  sreće . Da, to je u ovom trenutku i dalje samo želja, ali nije tako malo verovatno da će to u jednom trenutku biti moguće, zar ne? Ali do tada, nažalost, moramo još malo da pomognemo. Prva dobra vest: već imate neophodan potencijal – čak i ako leži duboko u vama i ponekad ste malo stidljivi.

Kada govorimo o potencijalu, mislimo na “hormon dobrog raspoloženja” koji se zove serotonin.  Utiče na naše raspoloženje i osigurava da  smo srećni , smireni i zadovoljni. U ovo doba godine serotoninska baterija je često prazna i osećamo se  umorno , tužno i bezvoljno. Da li znate problem? Ne brinite, sa ovih 5 saveta možete  ponovo prirodno povećati hormon sreće :

1. Sport

Neki ljudi su to verovatno već znali (drugi su se možda plašili). Nije tajna da se posle sat vremena pover joge osećamo iscrpljeno, ali nekako srećno. To je zato što naše telo oslobađa poplavu supstanci glasnika tokom vežbanja – uključujući serotonin. I da motivišete svakoga ko ne voli sport: 20-minutni trening je dovoljan za poboljšanje raspoloženja do 12 sati!

Foto: Pixabay

2. Masaže

Da li ste znali da pritisak toplih ruku ima ogroman uticaj na hemiju našeg tela? Kada dobijemo masažu, naš hormon stresa kortizol opada za 50%, a nivoi serotonina brzo rastu. Sada znate šta da radite u stresnim vremenima!

3. Sunčeva svetlost

Ne, nije naša mašta ako se osećamo srećnije nego ranije posle pauze za ručak na suncu . Australijski naučnici su otkrili da ljudi imaju veći nivo serotonina u sunčanim danima nego u oblačnim danima. Zato iskoristite šansu i izađite napolje kada se sunce pojavi jednom zimi !

4. Orasi

Možda veverica Scrat u „Ledenom dobu” juri za žirom kao da ju je ugrizla tarantula jer te tako dobro raspoloženi! Orašasti plodovi su jedna od namirnica koja stimuliše oslobađanje serotonina i održava hormon sreće konstantnim na duži rok. Banane , ananas, šljive, paradajz i crna čokolada takođe pozitivno utiču na naše raspoloženje.

Foto: Pixabay

5. Meditirajte

Svako ko to radi redovno, ili je možda već probao, zna prednosti: posle meditacije osećate se opušteno, smireno i uravnoteženo. Nije čudo! Duhovna praksa snižava krvni pritisak i povećava proizvodnju serotonina. 


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


www.VRACARRESORT.com

POSLEDNJE VESTI:

POGLEDAJTE JOŠ