U modernom svetu, naša potrošačka kultura često podrazumeva brendiranu garderobu i obuću kao simbol stila, prestiža i kvaliteta. Međutim, postavlja se pitanje da li je cena koju plaćamo za ove brendirane komade opravdana, a vunene čarape koje se nose kao čizme sa cenom od 4.000 evra ponovo su pokrenule ovu raspravu.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Taman kad smo preživeli “Balensijagu” i patike koje koštaju više od 200.000 dinara, a izgledaju iznošeno, prljavo i iscepano, na red su došle čizme u obliku vunenih čarapa sa cenom od preko 450.000 dinara.
Za ovaj novi trend nošenja vuneninih-čarapa čizama kaže se da će preplaviti tržište baš kao i takozvane “kroksice” najružnije papuče
Naime, francuski prestižni modni magazin objavio je post da su pletene čizme apsolutni hit u 2024.
Ovaj modni izazov predstavljen je Bottega Veneta i postaoje jedna od stilskih opsesija sezone.
Pa kako smo došli u situaciju da kupujemo vunene čarape sa ovom cenom i kakve veze brend ima sa tim?
Jedan od argumenata u korist plaćanja više za brendiranu garderobu i obuću jeste da visoka cena često ide ruku pod ruku s visokom kvalitetom.
Brendovi često ulažu u istraživanje materijala, dizajn i izradu kako bi stvorili proizvode koji traju i pružaju udobnost. Međutim, postoje i mnoge druge kompanije koje nude kvalitetne proizvode po nižim cenama, a u slučaju vunenih čizama.. Pa tu je bilo koja baka.
Marketinški uticaj na cene
Mnogi stručnjaci tvrde da je brendiranje često povezano s marketinškim trikovima koji povećavaju cenu proizvoda. Brendovi često ulažu velike sume novca u oglašavanje i stvaranje imidža koji povećava percepciju vrednosti proizvoda.
S ti u vezi, nekada se ne plaća dodatni kvalitet, nego kupac plaća troškove reklame.
Brza moda i trendovi
Brza moda često dovodi do brze zastarelosti odeće i obuće. Brendovi brze mode često proizvode komade koji su moderni trenutno, ali brzo postaju zastareli s promenom trendova. Plaćanje visokih cena za brze modne komade može se percipirati kao bespotrebno trošenje novca, s obzirom na brzu zastarelost, pa je pitanje koje treba sebi postaviti pre kupovine brenda- koliko će ovo trajati.
Stručnjaci za modu priznaju da brend ne odražava stil osobe, iako mnogo govori o njoj i dodaju da najskuplji komadi brendirane odeće uglavnom imaju skrivene logoe.
OVE IGRE NAJBOLJE NAM BISTRE UM I POTIČU PAMĆENJE
TURNEJA TEJLOR SVIFT OBORILA REKORD ZARADIVŠI 1,04 MILIJARDE DOLARA
NAUČNICI OTKRILI, POSLEDNJI OBROK TIRANOSAURUSA BILE SU DVE BEBE DINOSAURUSA

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
Lepo…
Srbija ima šta da radi i ponudi svetu.