Podeli vest

U modernom svetu, naša potrošačka kultura često podrazumeva brendiranu garderobu i obuću kao simbol stila, prestiža i kvaliteta. Međutim, postavlja se pitanje da li je cena koju plaćamo za ove brendirane komade opravdana, a vunene čarape koje se nose kao čizme sa cenom od 4.000 evra ponovo su pokrenule ovu raspravu.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto:Pixabay

Taman kad smo preživeli “Balensijagu” i patike koje koštaju više od 200.000 dinara, a izgledaju iznošeno, prljavo i iscepano, na red su došle čizme u obliku vunenih čarapa sa cenom od preko 450.000 dinara.

Za ovaj novi trend nošenja vuneninih-čarapa čizama kaže se da će preplaviti tržište baš kao i takozvane “kroksice” najružnije papuče

Naime, francuski prestižni modni magazin objavio je post da su pletene čizme apsolutni hit u 2024.

Ovaj modni izazov predstavljen je Bottega Veneta i postaoje jedna od stilskih opsesija sezone.

Pa kako smo došli u situaciju da kupujemo vunene čarape sa ovom cenom i kakve veze brend ima sa tim?

Jedan od argumenata u korist plaćanja više za brendiranu garderobu i obuću jeste da visoka cena često ide ruku pod ruku s visokom kvalitetom.

Brendovi često ulažu u istraživanje materijala, dizajn i izradu kako bi stvorili proizvode koji traju i pružaju udobnost. Međutim, postoje i mnoge druge kompanije koje nude kvalitetne proizvode po nižim cenama, a u slučaju vunenih čizama.. Pa tu je bilo koja baka.

Marketinški uticaj na cene

Mnogi stručnjaci tvrde da je brendiranje često povezano s marketinškim trikovima koji povećavaju cenu proizvoda. Brendovi često ulažu velike sume novca u oglašavanje i stvaranje imidža koji povećava percepciju vrednosti proizvoda.

S ti u vezi, nekada se ne plaća dodatni kvalitet, nego kupac plaća troškove reklame.

Brza moda i trendovi

Brza moda često dovodi do brze zastarelosti odeće i obuće. Brendovi brze mode često proizvode komade koji su moderni trenutno, ali brzo postaju zastareli s promenom trendova. Plaćanje visokih cena za brze modne komade može se percipirati kao bespotrebno trošenje novca, s obzirom na brzu zastarelost, pa je pitanje koje treba sebi postaviti pre kupovine brenda- koliko će ovo trajati.

Stručnjaci za modu priznaju da brend ne odražava stil osobe, iako mnogo govori o njoj i dodaju da najskuplji komadi brendirane odeće uglavnom imaju skrivene logoe.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI:

saracin

VUČIĆ SUTRA dočekuje SARACINA

-Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić sastaće se u petak, 14. juna sa specijalnim izaslanikom Nemačke za Zapadni Balkan Manuelom Zaracinom,…
orlić

VLADA: Orlić zvanično direktor BIA-e

Vlada Srbije donela je danas na sednici rešenje o postavljenju Vladimira Orlića za direktora Bezbednosno-informativne agencije. Saglasnost da Orlić bude…