Podeli vest

Istraživanje kompanije Totaldžobs u Velikoj Britaniji pokazalo je da više od trećina ispitanika smatra da je konzumacija alkohola sa kolegama sa posla, nekada obavezni deo druženja, “prevaziđena”

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Foto:Pixabay

Istraživanje kompanije Totaldžobs u Velikoj Britaniji na uzorku od 2.400 radnika i 250 zaposlenih pokazalo je da više od trećina ispitanika smatra da je konzumacija alkohola sa kolegama sa posla, nekada obavezni deo druženja, “prevaziđena”, a nove trendove potvrđuje i generacija Z koja više voli da se druži bez alkohola.

Velike komapanije kao što su Sejlsfors, Uber i Džet ograničavaju prisup alkoholu na radnom mestu ili ga potpuno zabranjuju, prenosi Bi-Bi-Si.

Poslednjih decenija ljudi polako napuštaju druženje kolega sa posla uz alkohol, tvrdi oblasni direktor humanitarne organizacije Alkohol Čejndž za Vels Endrju Misel.

Misel smatra da do ovih promena trendova dolazi zbog toga što ljudi više misle o zdravlju i bezbednosti, ali i o mogućem neadekvatnom ponašanju na radnom mestu usled konzumacije alkohola.

Druženje zaposlenih uz alkohol stvara dodatni pritisak na zaposlene koji ne uživaju u ovakvoj vrsti zabave. Ako se podrede običajima u svojoj kompaniji, ugroziće svoj sistem vrednosti, reputaciju, čak i bezbednost.

Ako budu izbegavali okupljanja uz alkohol, to može da ograniči njihovu karijeru i stvaranje novih poslovnih kontakata.

Misel veruje da će se glavna promena desiti kada predstavnici generacije Z, koji nisu toliko naklonjeni alkoholu, preuzmu vodeće pozicije, posebno u sektorima gde je zajedničko ispijanje alkohola obavezani deo radne kulture.

Niko neće zvanično promeniti pravila, neće biti velikih reči, ali društveni pritisak će učiniti svoje, tvrdi Misel.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: