Podeli vest

Lidl Srbija predstavio je svoj izveštaj o održivosti po GRI standardu za 2021/2022. godinu interaktivnom postavkom, tokom koje je javnost imala priliku da kroči u virtuelni svet društvene odgovornosti kompanije.
Interaktivni i virtuelni doživljaj “Za bolje sutra” pratio je tri segmenta, odnosno strateške dimenzije održivosti u Lidlu – “Dobro za planetu”, “Dobro za ljude” i “Dobro za tebe”.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

FOTO TANJUG/ SAVA RADOVANOVIĆ

Lidl Srbija predstavio je svoj izveštaj o održivosti po GRI standardu za 2021/2022. godinu interaktivnom postavkom, tokom koje je javnost imala priliku da kroči u virtuelni svet društvene odgovornosti kompanije.
Interaktivni i virtuelni doživljaj “Za bolje sutra” pratio je tri segmenta, odnosno strateške dimenzije održivosti u Lidlu – “Dobro za planetu”, “Dobro za ljude” i “Dobro za tebe”.
Pored šetnje posetilaca kroz interaktivne panele, održana je i radionica na kojoj su učestvovali partneri i zaposleni u Lidlu Srbija.

  Generalni direktor kompanije Lidl Srbija Dragan Čigoja istakao je da je ponosan na to što Lidl tim može da se pohvali uspešnim CSR projektima, procesima i inicijativama koje sprovodi kroz svakodnevno poslovanje u svim segmentima rada.


  “Zaštita klime, očuvanje resursa i biodiverziteta, fer poslovanje, promocija zdravlja i spremnost da učestvujemo u dijalogu su polja delovanja održivosti na kojima posvećeno radimo i koje unapređujemo svakim danom. Siguran sam da na ovaj način možemo pokrenuti pozitivne promene i kreirati bolje sutra narednim generacijama”, rekao je Čigoja.


Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja Lidl Srbija rekla je da veruje da je u Lidlu društveno odgovorno poslovanje jedan od najjačih stubova i da je to ono što ih inspiriše da nastave da radeo dobre stvari za planetu i zajednicu.

FOTO TANJUG/ SAVA RADOVANOVIĆ


  “Cilj nam je da motivišemo okruženje i pružimo maksimalan doprinos održivosti”, dodala je Mirićeva i istakla da je u 2022. godini ostvarena ušteda emisija gasova sa efektom staklene bašte povezanih sa električnom energijom za 97 odsto, a emisije povezane sa gasovima za hlađenje, umanjene su za 29 odsto u odnosu na 2021. godinu.


Osim toga, kako je navela, količine organskog otpada smanjene su za više od 47 odsto u 2022. godini u odnosu na prethodnu, a čak više od 96 odsto otpada ponovo je iskorišćeno.


Pozvala je i potrošače da se kroz svoje svakodnevno delovanje priključe održivim praksama i dodala da su akcijama čišćenja pod nazivom “Čisto iz ljubavi”, uklonjene 22 tone otpada iz prirode u 2021. i 2022. godini.
Dodala je i da kao deo zajednice u kojoj posluje Lidl Srbija, osluškujući potrebe svojih potrošača, kompanija deluje i van okvira svog asortimana.

“Tako je 2022. godine pokrenut i višestruko nagrađivani projekat “Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta”, koji ima za cilj podizanje svesti potrošač, obeležavanjem dodatnih parking mesta ispred 35 prodavnica, uz viralne sadržaje na društvenim mrežama o nepropisnom parkiranju i komunikaciji s osobama sa invaliditetom”, navela je ona.


  Izveštaj o održivom poslovanju, koji je prezenzovala kompanija Lidl, usklađen je sa zahtevima najzastupljenije metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI), a sagledava i doprinos ciljevima Globalnog dogovora UN. Ovaj izveštaj obezbeđuje transparentnost, merljivost i uporedivost objavljenih podataka.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


RIVELKOM-reklama

POSLEDNJE VESTI:

POGLEDAJTE JOŠ: