Zdrav način života može da nadoknadi uticaj genetike za više od 60 odsto i dodati još pet godina životnog veka, navedeno je u prvoj studiji koja je rađena o tome.
Autor : Bilten.rs , Izvor :

Dobro je poznato da su neki ljudi genetski predisponirani na kraći životni vek, preneo je Gardijan.
Takođe je dobro poznato da faktori načina života, posebno pušenje, konzumiranje alkohola, ishrana i fizička aktivnost, mogu da utiču na dugovečnost. Međutim, do sada nisu rađena istraživanja o tome u kojoj meri zdrav način života može biti protivteža genetici.
Nalazi iz nekoliko dugoročnih studija sugerišu da bi zdrav način života mogao da ublaži efekte gena za skraćivanje života za 62 procenta i doda čak pet godina životnog veka. Rezultati su objavljeni u časopisu BMJ Evidens-Bejzd Medisin.
Ova studija razjašnjava ključnu ulogu zdravog načina života u ublažavanju uticaja genetskih faktora na smanjenje životnog veka, zaključili su istraživači.
Politika javnog zdravlja za poboljšanje zdravih stilova života poslužila bi kao moćna dopuna konvencionalnoj zdravstvenoj zaštiti i ublažila bi uticaj genetskih faktora na ljudski životni vek, naveli su oni.
Studija je obuhvatila 353.742 osobe iz Biobanke Velike britanije i pokazala je da oni sa visokim genetskim rizikom od kraćeg života imaju 21 odsto povećan rizik od rane smrti u poređenju sa onima sa niskim genetskim rizikom, bez obzira na njihov način života. Istovremeno, ljudi koji žive nezdravim načinom života imaju 78 odsto povećane šanse za ranu smrt, bez obzira na genetski rizik, otkrili su istraživači sa Medicinskog fakulteta Univerziteta Džeđiang u Kini i Univerziteta u Edinburgu.
U studiji se dodaje da nezdrav način života i geni koji nose kraći životni vek više nego udvostručuju rizik od rane smrti u poređenju sa ljudima sa genima koji nose duži životni vek i vode zdrav način života.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…


Genetika je važna, ali nije najvažnija.
Lep tekst