Ministar trgovine Tomislav Momirović izjavio je danas da je izuzetno zadovoljan odazivom trgovaca i proizvođača na akciju “Bolja cena”, vidljivošću akcije i njenim efektima.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Osnovni cilj akcije “Bolja cena” je da našim građanima omogućimo kupovinu proizvoda po pristupačnim cenama, rekao je Momirović nakon što je obišao jedan od maloprodajnih objekata „IDEA“ koji posluje u okviru kompanije „Mercator-S“.
Podsetio je da se u okviru akcije „Bolja cena – cena za narod“ u više od 2.500 prodavnica na teritoriji cele Srbije nalazi 36 kategorija proizvoda i ukazao da to govori da ta inicijativa nije samo obećanje, već konkretna akcija koja ima stvaran uticaj na svakodnevni život naših građana, saopštilo je Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine.
Momirović je dodao da se jasno vidi da su cene mnogih osnovnih proizvoda smanjene, čime se olakšava život porodicama i doprinosi njihovom boljem standardu.
Zajedno sa ministrom Momirovićem maloprodajni objekat „IDEA LONDON“ obišao je i poslovođa te prodavnice Stevo Rašić, koji je istakao da je zabeležen rast prometa u odnosu na period pre akcije, i to, između ostalog, za litarsko dugotrajno mleko od 122 odsto, a za sok breskve od dva litra za čak 101 odsto.
Prema njegovim rečima, kod kiselog mleka pakovanje od 400ml već se beleži rast prometa za 27 odsto, a kod pelena za decu, 56 komada, porast prometa je veći od 50 odsto.
U ŠUMI U VELIKOJ PLANI PRONAĐENO TELO U FAZI RASPADA
NA AMBULANTI U SUVOM DOLU RAZBIJENA STAKLA I IŠČUPANA METALNA VRATA

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ:
Naravno da znaci, cene su bile paprene.
I sada je skupo
Sve same gluposti. Nista kvalitetno
Siromaštvo
Igraju se sa narodom
Divan gest države!