Podeli vest

Ponekad se posao gomila i jedan sastanak sledi sledeći. Ili ste toliko zaokupljeni svojim zadacima da jedva ustajete ceo dan, ne pravite pauzu i uveče se vraćate kući potpuno iscrpljeni i napeti. Često nema dovoljno vremena za detaljan sportski program ili šetnju na svežem vazduhu. Ovih pet saveta koji obezbeđuju trenutni oporavak garantovano će funkcionisati.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Pexels

Dišite duboko

Jedna od najlakših i najbržih metoda opuštanja deluje kroz vaše disanje : Udahnite pet do deset dubokih udisaja i vodite računa da izdišete najmanje onoliko dugo koliko udišete. Još bolje je produžiti izdisaj. Na primer, možete da brojite do četiri dok udišete i da brojite do šest dok izdišete. Ovo stimuliše nerve i donosi mir i opuštanje.

Zakolutajte očima

I vaše oči zaslužuju odmor. Ne samo kada ceo dan sedite za kompjuterom. Neka vaš pogled odluta u daljinu, idealno na udaljenu zelenu oblast – ova boja takođe opušta oči. Zatim zakolutajte očima tako što ćete ih pustiti da gledaju u svim pravcima. Zatvorite oči na nekoliko sekundi. Ako vašim očima treba još malo odmora, trljajte dlanove jedan o drugi dok ne osetite toplotu. Zatim ih stavite preko očiju i ostanite ovako tri duboka udaha.

Istezanje

Kada ustanete da popijete kafu ili odete na sledeći sastanak, iskoristite trenutak i istegnite se kako treba! Na putu možete prevrnuti ramena i dok se kafa sipa, pustite da vam glava lagano kruži. Kada se vratite na svoju stolicu, ponovo pogledajte unazad celim gornjim delom tela dok su vam noge usmerene napred. Takođe možete da se držite za naslon stolice da biste malo pojačali pokret. Istezanje u gornjem delu tela može ublažiti napetost. Uverite se da radite vežbu u oba smera.

Uključite noge

Dok sedite podignite prste na nogama oslanjanjući se na pete. Radite vežbu dok ne osetite lagano povlačenje u listovima. Zatim napravite kratku pauzu i ponovite. Tako aktivirate noge i jačate vene. Takođe možete savijati i opuštati nožne prste deset puta zaredom. Važno: Izbegavajte prekrštanje nogu kad god je to moguće.

Odmorite se uz mirise

Određeni mirisi imaju opuštajući efekat i mogu obezbediti oporavak za nekoliko sekundi. Naravno, ne možete prskati oko sebe sprejom za sobu ili čak upaliti mirisne sveće u kancelariji otvorenog tipa. Ali možete diskretno pomirisati bočicu esencijalnog ulja. Posebno su pogodne lavanda, kamilica, vanila, bergamot i narandža.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: