Zanimljivosti o orašastom plodu
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Ovo je najzdravija grickalica koju možete pojesti.
Najnovije istraživanje potvrdilo je da ćete se zaštititi od srčanih bolesti ako pojedete jednu šaku oraha dnevno, piše Dnevno.
Naučnici su takođe otkrili da svakodnevnim konzumiranjem oraha možete pobediti kardiovaskularne bolesti, a vidljivo je i veliko poboljšanje u nivou holesterola i elastičnosti krvnih sudova.
Nakon samo 4 sata, orahovo ulje će poboljšati protok krvi u vašem telu.
Jedan profesor ishrane na Univerzitetu u Pensilvaniji rekao je da konzumiranjem samo jedne šaka oraha ili orahovog ulja, već za 4 dana možemo smanjiti rizik od srčanih bolesti.
Ovo je prvo istraživanje koje je pokazalo koliko su orasi dobri za celokupno zdravlje. Orasi su najzdraviji među orašastim plodovima i trebalo bi ih češće jesti iz zdravstvenih razloga, objavili su i ranije američki naučnici.
Naime, svi orašasti plodovi su zdravi jer imaju odlične nutritivne vrednosti, bogati su nezasićenim masnim kiselinama, mineralima i vitaminima, ali su orasi još zdraviji od, na primer, badema, lešnika ili pistaća.
Treba stoga imati da umu da redovna konzumacija orašastih plodova u umerenim količinama smanjuje rizik od bolesti srca, dijabetesa i drugih zdravstvenih problema.
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Lepo i zanimljivo
Ima i još prednosti i koristi