Pretraga destinacija za letovanje na interneru može biti opuštajuća, ali onda stvari mogu postati haotične…. Ove četiri greške prilikom rezervacije odmora je važno izbegavati.

Autor : Bilten.rs , Izvor :

Foto: Pexels

Pretraga destinacija za odmor na internetu može biti opuštajuća, ali kada je reč o odlučivanju i rezervaciji , nivo stresa se povećava.

Naizgled bezbroj ponuda obećava najjeftinije cene ili najbolje hotele – pod uslovom da rezervišete što je pre moguće. Evo kako onlajn platforme žele da utiču na vas i koje greške je važno izbegavati.

Greška 1: Dozvoljavate da vas stres i brzina ponesu

Da li ste ikada dobili poruke poput „Upravo rezervisano!“ ili „Preostala je samo jedna soba!“ . Ove izjave stvaraju osećaj hitnosti i pozivaju vas da odmah rezervišete umesto da tražite dalje? Nije ni čudo, jer što je manje dostupnih opcija, to se ponuda čini privlačnijom. Međutim, ove poruke uglavnom nisu istinite.

Savet: Bolje je da odvojite dovoljno vremena da proverite dostupnost na drugim platformama ili direktno u hotelu pre nego što požurite da rezervišete prvu ponudu koja se pojavi

Greška 2: Uvek koristite isti pretraživač

Bilo na osnovu vašeg budžeta ili vaših preferencija, sajtovi za rezervacije se u velikoj meri oslanjaju na algoritme da vam ponude personalizovane opcije. Oni koriste sofisticirane tehnike kao što su prediktivna analitika i mašinsko učenje i uključuju podatke o vašoj istoriji pretrage, vašem uređaju, a ponekad čak i vašem vremenu surfovanja.

Na osnovu ovih podataka, algoritam vam zatim predstavlja svoje preporuke, koje su idealno prilagođene vašim potrebama. Međutim, važno je razumeti da ove predložene opcije nisu uvek najbolji ili najisplativiji izbori, već imaju za cilj da maksimiziraju profit platformi za rezervaciju.

Savet: Da biste obezbedili nepristrasne rezultate pretrage, koristite različite pregledače, redovno brišite podatke pregledača (keš) ili koristite anonimni režim.

Da biste imali koristi od nižih cena, možete koristiti i takozvani VPN (virtuelna privatna mreža). Ovi programi preusmeravaju vaše zahteve preko stranih servera – što često znači da plaćate još manje za hotele ili letove.

Foto: Pexels

Greška 3: Ne poredite cene i vremena

Hoteli, avio-kompanije i platforme za rezervacije rade sa dinamičkim cenama. To znači da cene mogu da variraju u zavisnosti od doba dana, potražnje, uređaja koji se koristi i geografske lokacije, između ostalog. Drugim rečima, ponuda koju vidite u jednom trenutku mogla bi da bude drugačija u sledećem.

Savet: Da biste izbegli dinamičko određivanje cena, uporedite cene u različito vreme i na različitim uređajima pre rezervisanja.

Greška 4: Ne uzimate kritički pogled na recenzije kupaca

Što više visokih recenzija na platformi za rezervaciju, to bolje? Ne nužno. Neke platforme ističu liste sa višim ocenama, ostavljajući utisak visokog kvaliteta. Međutim, visoke ocene nisu automatski značile i visoke standarde. Takođe ima mnogo lažnih recenzija, ali ih možete i razotkriti. Na primer, proverom profil onih koji su recenziju napisali.

Savet: Da li ste zainteresovani za određeni hotel, ali još niste sigurni da li odgovara opisu? Onda se nemojte oslanjati samo na jednu platformu, već čitajte recenzije gostiju na raznim sajtovima za rezervacije, društvenim medijima ili putničkim blogovima.

Na mnogim sajtovima za recenzije gosti takođe postavljaju svoje slike – one su manje uređene od slika hotela i restorana i daju vam autentičniji uvid.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: