Podeli vest

Za doručak se kaže da je najvažniji obrok tokom dana, a stručnjaci otkrivaju koji je najzdraviji izbor za pvi obrok u danu.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

DORUČAK ŽITARICE
Foto: Pixabay

Registrovana dijetetičarka Lauren Harris-Pincus, sa sedištem podelila je svoje preporuke za najbolje namirnice za doričak koje osiguravaju da ste uneli dovoljno proteina, vlakana, energije i još mnogo toga.

“Trik je osigurati unos najmanje 20 grama proteina za doručak kako bismo sprečili gubitak mišića kako starimo”, rekla je ona.

Za Fox news ona je napravila svoj predlog zdravog doručka

Grčki jogurt

Razmislite o konzumiranju grčkog jogurta za doručak, jer to pruža priliku da dodate i druge hranljive sastojke u vaš obrok.

“Obična nemasna varijanta sadrži 18 grama proteina u porciji od ¾ šolje sa 15% dnevnog unosa kalcijuma, kao i probiotike koji podržavaju creva”, rekla je ona.

Preporučila je i dodavanje voća, orašastih plodova, semenki i više za ukus i vlakna.

Sojino mleko

Za one koji traže opciju bez mleka, Harris-Pincus je rekla da sojino mleko može biti odličan izvor proteina ujutru.

“Sojino mleko je najbliže mleku sa sedam grama proteina”, rekla je ona.

Preporučila je da se držite opcije bez dodatog šećera ako pratite nivo šećera u krvi ili unos ugljenih hidrata.

Bobice

Još jedna odlična opcija za doručak, rekla je Harris-Pincus, jw sve što uključuje bobice – posebno maline i kupine.

“Oni su bogati antocijaninima, koji imaju antiinflamatorno dejstvo i mogu pomoći u sprečavanju bolesti kao što su bolesti srca, dijabetes i rak”, rekla je ona.

Ova dva tipa bobica imaju najviše vlakana i najlakši način za žene, posebno, da unesu svoju dnevnu dozu vlakana.

Jaja

Freirich je rekla da su jaja odlična opcija za doručak koja može biti bogata proteinima.

“To je ceo, neprocesuirani proizvod koji je lak i brz za pripremu i može se pretvoriti u mnogo recepata”, rekla je ona.

Navela je da jaja sadrže i vitamine – vitamin D, B12 i A, kalcijum, kalijum, folnu kiselinu, holin i još mnogo toga.

Podsetimo, preporuka je da se konzumira najviše dva jaja dnevno.

Ovsena kaša

Ovsena kaša postaje sve popularnija za pripremu obroka unapred zbog svoje jednostavnosti i zdravstvenih prednosti.

Freirich je rekla da su ovsene pahuljice odličan izbor za doručak iz više razloga.

“Ovsena kaša, posebno, fantastičan je izvor vlakana – specifičnog tipa koji može pomoći u smanjenju nivoa holesterola i koristiti našem crevnom mikrobiomu”, rekkla je Freirich i dodala da se ona može pripremiti uveče, a konzumiratu za doručak.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: