Mnogi vole različite vrste kafa sa mlekom, a ne znaju efekat
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Ukoliko svakodnevno ispijate kafu sa malo mleka, imamo dobre vesti za vas
Upravo to mleko može vašem organizmu da pruži nekoliko benefita, o čemu je za BestLife govorila nutrcionistkinja Lindsi Delk.
1. Dobićete više vitamina i minerala.
Kafa je puna korisnih vitamina i minerala, kao što su riboflavin (vitamin B2), niacin (vitamin B3), magnezijum i kalijum. Takođe je bogat antioksidansima, koji štite vaše ćelije od slobodnih radikala.
Ipak, ako želite da svojoj jutarnjoj šoljici radosti dodate dodatno zdravlje, stručnjaci kažu da mleko može pomoći.
„Mnogi ljudi uživaju u glatkoj teksturi koju mleko dodaje njihovoj šoljici kafe, ali mleko takođe nudi zdravstvene prednosti“, kaže Delk i dodaje da malo mleka može da obezbedi „mnoge vitamine i minerale, posebno kalcijum i vitamin D.
„Ovi hranljivi sastojci su vitalni za izgradnju i održavanje jakih kostiju, zuba i mišića“, kaže ona za Best Life.
2. Daje vam dodatne proteine
Prema Američkom društvu za ishranu, konzumiranje proteina ujutru donosi pregršt zdravstvenih koristi, uključujući pomoć u izgradnji mišića i gubitku težine. Zato su jaja, sa visokim sadržajem proteina, odličan izbor za doručak.
Mleko, koje obično sadrži osam grama proteina po šoljici je još jedan odličan izvor jutarnjih proteina – bilo da se nalazi u vašoj kafi, ovsenim pahuljicama ili žitaricama.
3. Može pomoći u borbi protiv upale
Delk takođe ističe da vam dodavanje mleka u jutarnju šoljicu kafe takođe može pomoći u borbi protiv upale.
„Polifenoli su jedinjenja koja se nalaze u biljkama (uključujući zrna kafe) i deluju kao antioksidansi za kontrolu oksidativnog stresa i upale „, objašnjava ona. Upala je krivac za mnoga hronična stanja, uključujući bolesti srca, rak i Alchajmerovu bolest, prema Klivlendskoj klinici.
„Nedavna istraživanja su otkrila da kada se polifenoli u kafi kombinuju sa proteinima u mleku, to pojačava antiinflamatorne efekte polifenola“, kaže Delk.
4. Može biti dobro za vaš stomak
Kada u kafu dodate mleko, ono takođe povećava pH nivo vašeg napitka, čineći ga manje kiselim. Ako kafa ima tendenciju da „uznemirava“ vaš stomak, mešanje malo mleka u nju može dovesti do manje žgaravice i probavnih tegobe.
Niste ljubitelj redovnog kravljeg mleka? Još bolje. Korišćenje bademovog mleka umesto kravljeg mleka ili drugog biljnog mleka može dodatno neutralisati nivo kiselosti vaše kafe, jer su bademi alkalni. Ovo može biti posebno korisno ako patite od određenih gastrointestinalnih stanja, prema studiji iz 2021.
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Lepo…