Podeli vest

Prema istraživanju portala za zapošljavanje Infostud kompanije koje posluju u Srbiji sve manje koriste mogućnost rada od kuće.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Shutterstock

Istraživanje je pokazalo da postoji razlika u pristupu radu izvan kancelarije (remote rad) i radu u kancelariji.

Opšti podaci nam govore da je rad iz firme obavezan za sve zaposlene u 46% kompanija. Manji procenat kompanija, njih 25% dozvoljava da neki zaposleni rade od kuće, dok neki treba da dolaze u kancelariju.

Samo 15% kompanija daje zaposlenima da dolaze određenim danima u kancelariju.

Kada govorimo o specifičnim industrijama, najveći broj ispitanika, zbog prirode posla kojim se bave, navodi da je rad iz firme obavezan.

Na vrhu liste nalaze se: auto industrija (66%), prodaja (63%) i proizvodnja (56%).

Rad od kuće sve manje popularan i u svetu, a evo i zašto

Novo veliko istraživanje kompanije Majkrosoft pokazuje da šefovi i zaposleni suštinski nisu saglasni oko učinka tokom rada od kuće.

Šefovi brinu da li je rad od kuće jednako produktivan kao i rad u kancelariji.

Dok 87 odsto zaposlenih smatra da rade podjednako, ili više, delotvorno od kuće, 80 odsto rukovodilaca nije saglasno.

Kada je reč o tome kako će se raditi, odluke donose šefovi, pa nije ni čudo što je povratak u kancelarije sve češći čak i u IT industriji.

Srbi bi se odrekli dela zarade kada bi mogli da rade od kuće

Još jedno veliko istraživanje koje je rađeno u 27 zemlja sveta pokazalo je koliko zaposleni vole rade od kuće. U Srbiji su ljudi spremni da se odreknu čak 8,8 odsto plate kako bi mogli od kuće da rade polovinu radne nedelje. Veće vrednosti zabeležene su samo u Egiptu i Ukrajini.

U proseku je čak 26 odsto zaposlenih spremno da da otkaz ili da počne da traži novi posao, u slučaju da moraju svih pet dana da rade u firmi. U Velikoj Britaniji je to čak 42 odsto, a u Nemačkoj 32 procenta anketiranih zaposlenih.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: