Zanimljivo istraživanje
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Jeo je samo ribu punih godinu dana – ono što su posle lekari otkrili u analizima krvi je iznenadilo sve!
Ovaj zanimljiv primer iz prakse daje nam odgovor na to da li je riba zdrava namirnica ili ne.
Verovatno dosta slušate o tome koliko je riba zdrava, a autor i pecaroš Pol Grinberg rešio je to da proveri u eksperimentu na sopstvenom telu.
Za svoj dokumentarni film „Riba na mom tanjiru“, Pol je odlučio da godinu dana jede samo riblje proizvode i da posle ovog izazova testira svoje telo.
Godinu dana jeo je ribu za doručak, ručak i večeru. Kaže da to nije bio lak zadatak, iako voli da jede ribu, nije naviknut da je jede svaki dan i to za sva tri obroka. Ipak, uspeo je da pobedi u ovom izazovu i posle godinu dana otišao je na pregled.
Ispostavilo se da su mu rezultati bili skoro nepromenjeni, osim što je u međuvremenu dobio povišen krvni pritisak.
Doduše, rezultati nisu bili toliko loši i Pol kaže da se sjajno osećao i da je imao dosta energije, a za tih godinu dana nijednom nije bio bolestan ili prehlađen.
I medicinski stručnjaci su se kasnije pozabavili Polovim istraživanjem i doneli sledeći zaključak: Riba nije štetna, već je jako korisna za organizam, ali samo kada se konzumira u umerenim količinama.
Sve što je preterano ima tendenciju da ugrozi stanje u organizmu. Omega 3 kiseline, cink, gvožđe i drugi minerali i vitamini u ribi su neophodni za zdrav život, ali male količine žive su znak da ribu ne smete jesti često. Savršena mera je jednom ili dva puta nedeljno. Na taj način ćete svom telu obezbediti sve što vam treba i to u potrebnim količinama, prenosi Muški magazin.
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Sve je dobro umereno
Ovaj je baš preterao