Podeli vest

Želite da smršate, ali ne želite da vežbate ili idete na dijetu? Nema problema: sa japanskom metodom gubite težinu samo disanjem.

Autor : Bilten.rs , Izvor :

Foto:Pixabay

Miki Riosuke nije samo filmska zvezda u Japanu, već daje i savete o zdravlju i fitnesu – i on zapravo ima prilično jednostavan trik koji će vam pomoći da izgubite težinu.

Pošto je glumac patio od bolova u leđima, počeo je da radi redovne vežbe za to. One se sastoje od tehnika disanja, promene težine i napetosti mišića.

Možete li izgubiti težinu samo disanjem?

Riosuke je u početku koristio tehniku disanja da se oslobodi bolova u leđima. Ovo mu je preporučio lekar. Ali brzo je primetio da takođe gubi težinu redovnim disanjem koristeći „metodu dugog daha“.

Ukupno je izgubio 13 kilograma nakon 50 dana. Obim struka mu se smanjio za dvanaest centimetara, a telesna mast pala sa 25 na 6,6 odsto – navodno samo disanjem.

Ali to nije sve: glumac takođe tvrdi da mu je kosa postala punija, koža svetlija, a ukupni izgled mlađi.

Ovako funkcioniše „metoda dugog daha“.

Ustanite uspravno, stavite jednu nogu ispred tela, a drugu pomerite unazad, lagano okrećući stopalo ka spolja dok su kukovi ispravljeni.

Prebacite celu težinu tela na zadnju nogu i pomerite gornji deo tela malo unazad

Udahnite polako oko tri sekunde i podignite ruke iznad glave sa ispruženim rukama

Zatim energično izdahnite sedam sekundi tako što ćete zategnuti sve mišiće u telu i pomeriti ruke u visinu ramena

Ovaj postupak sada treba ponoviti dva do pet minuta.

Vežbu treba raditi svaki dan.

Disanje ima ovaj uticaj na telo

Nije novo da disanje može uticati na naše emocije i psihu. Mnoge studije su već razmatrale ovaj fenomen i zaključile da plitko i ubrzano disanje dovodi do povećanog stresa. Krvni pritisak raste i može doći do poteškoća u koncentraciji i umora.

Nasuprot tome, vežbe disanja sa dubokim i ujednačenim udisajima mogu podstaći opuštanje.

Ipak, nije naučno dokazano da li „metoda dugog daha“ zaista funkcioniše.

Nažalost, one naučne studije koje su do sada rađene kažu da ako želite da smršate dugoročno, nećete stići daleko samo sa metodom disanja. Vežbe disanja su odličan način za smanjenje stresa i opuštanje,i veruje se da yapravo to može doprineti uspehu u gubitku težine.

Dakle, jasno je dane gubite kilograme od vazduha, ali možete ublažiti stres ybog koga mnogi ljudi posežu za hranom.

Dodatno treba daznate i to da nasilno disanje može izazvati vrtoglavicu kod nekih ljudi. Ako isprobate ovaj metod, najbolje je da mu pristupite polako.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: