Ovaj melem sa ukusom limuna smanjuje stres, ublažava umor i pojačava koncentraciju
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Studija objavljena 2009. godine u časopisu Phytotherapy Research pokazuje da Matičnjak posjeduje sedativno odnosno umirujuće delovanje.
Pilot studija iz 2011. godine objavljena u časopisu Mediterranean Journal of Nutrition and Metabolism je pokazala kako unos matičnjaka u obliku dodatka prehrani u količini od 300 mg može poboljšati kognitivne sposobnosti i popraviti raspoloženje.
Ovo istraživanje pokazuje da uzimanje matičnjaka u obliku dodatka prehrani dva puta dnevno tokom 15 dana dovodi do smanjenja poteškoća s apetitom za oko 33 %, emocionalne nestabilnosti za oko 7 %, umora 18 %, osećaja krivice 15 % i osjećaja manje vrednosti za 18 % i smanjenja psihosomatskih tegoba za oko 30 %.
Čaj od matičnjaka, kako tvrde stručnjaci, može vam pomoći i u ublažavanju problema sa nesanicom ako ga uzimate dva puta dnevno tokom 15 dana.
Dakle, bilo da gubi vaš omiljeni klub ili ste pod stresom zbog posla matičnjak je rešenje.
Supenu kašiku matičnjaka prelijte sa 200ml proključale vode i ostavite da odstoji 10 minuta. Procedite čaj i uživajte u ovom melemu sa ukusom limuna i kao i u svemu drugom- ne preterujte.
Matičnjak može izazvati kontraefekat i dovesti vas do anksioznosti ukoliko preterujete u njegovom konzumiranju.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor :…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske…
VUČIĆ: Razmišljam o ostavci
Predsednik o izborima, policiji, crkvi… Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predsednik Srbije Aleksandar…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…



Meni kofa dnevno