Dodavanje dodatne šolje neslađene kafe svakog dana povezano je sa smanjenim rizikom od povećanja telesne mase tokom četvorogodišnjeg perioda, prema studiji objavljenoj u časopisu The American Journal of Clinical Nutrition 1. oktobra.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Međutim, taj benefit se poništava ako osoba doda kašičicu šećera u topli napitak.
Dodavanje “krema ili mlečnog posipa za kafu” nije imalo uticaja na težinu, navodi se u objavljenoj studiji.
Istraživači iz Odeljenja za ishranu na Harvard T.H. Chan Školi za javno zdravlje u Bostonu, savezna država Massachusetts, prikupili su podatke iz tri prospektivne kohortne studije: Nurses’ Health Study (1986-2010), Nurses’ Health Study II (1991-2015) i Health Professional Follow-up Study (1991-2014).
Istraživanje je usmereno na odnos između navika konzumiranja kafe i promena u telesnoj težini tokom četvorogodišnjih perioda.
Učesnici su popunjavali upitnike o hrani i piću koje konzumiraju.
Istraživači su analizirali kako konzumiranje kafe, kako kafe s kofeinom, tako i bez kofeina, utiče na promene u težini tela u zavisnosti od toga da li su napici pripremljeni sa šećerom, veštačkim zaslađivačima ili kremom, navodi se u studiji.
Nalazi su pokazali da dodavanje dodatne šolje neslađene kafe dnevno dovodi do smanjenja težine od 0,12 kilograma ili 0,26 funti tokom četvorogodišnjeg perioda, piše Fox njuz
Učesnici koji su povećali dnevni unos za kašičicu šećera dobili su 0,09 kilograma ili 0,20 funti težine u istom periodu.
Osobe koje dodaju šećer u kafu takođe su verovatno sklonije da tokom dana unose dodatni šećer na druge načine, što može uticati na težinu tela i zdravlje.
Stručnjaci kažu da treba imati na umu da kašičica šećera sadrži 16 kalorija i samo 4 grama ugljenih hidrata
Ove veze između konzumacije kafe i šećera i promena u telesnoj težini bile su značajnije među mlađim učesnicima i onima koji su bili prekomerne težine ili gojazni.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…


Osećam se energičnije i manje gladno kad je popijem.
Meni se povraća od kafe kad sam gladna
Ali šta je sa dodatkom šećera i mleka? To može dodati dosta kalorija.
Nisam baš ljubitelj gorke kafe, ali ako to pomaže u mršavljenju, razmislit ću o tome.
Zvuči kao dobra ideja, ali važno je ne pretjerivati s kafom da se izbegnu nuspojave.
Sviđa mi se što postoji naučna osnova za to. Možda ću dati šansi ovom savetu.
Kafa nije za svakoga, treba slušati svoje telo i videti kako reaguje na to.
Bolje da se posavetujem sa stručnjakom pre nego što promenim svoju ishranu.
Ovo je sjajan savet! Hvala na deljenju informacija.
Nadam se da će mi to pomoći da izgubim nekoliko kilograma.
Već koristim kafu kao ‘preteču’ doručka, ali ću pokušati da je pijem goru.