Podeli vest

Stručnjaci kažu da je hodanje najbolji način da izgubite kilograme, ali da bi se to dogodilo morate pratiti posebnu tehniku koju preporučuje lični trener sa dugogodišnjim iskustvom.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Pixabay

Ponekad je zaista teško uklopiti teretanu u napornu nedelju. Međutim, postoji način na koji ćete moći, za samo pola sata, da poradite na svom zdravlju i čak da izgubite suvišne kilograme. Radi se o jednostavnoj i besplatnoj aktivnosti- hodanju, ali hodanju sa promenom ritma, piše  The Mirror.

Krenuti na put mršavljenja može se činiti neverovatno zastrašujućim, pogotovo ako to uključuje redovne odlaske u teretanu i pridržavanje stroge dijete.

Sve te stvari može biti vrlo teško uklopiti u užurbani stil života, ali ponekad je važno napraviti promenu jer gojaznost može povećati rizik od nekoliko opasnih zdravstvenih problema, uključujući bolesti srca i dijabetes.

Pokazalo se da je jedan od najboljih načina za podsticanja gubitka težine zapravo hodanje.

Najlakši način mršavljenja

“Hodanje je jednostavno, besplatno i jedan je od najlakših načina da postanete aktivniji, smršate i postanete zdraviji. Hodanje je često zanemaren oblik vežbanja, ali hodanje brzim tempom, kao i promena tehnike, može sagoreti kalorije, pa čak i učiniti vaše srce zdravijim”, otkrili su u Britanskoj nacionalnoj zdravstvenoj službi (NHS).

Važno je napomenuti da težina koju ćete izgubiti zavisi od toga koliko truda ulažete u vjžbanje, koliko dugo hodate i povezujete li to i s kalorijskim deficitom, što znači da unosite manje kalorija nego što ih trošite.

Razne studije su otkrile da hodanje od samo 30 minuta dnevno može smanjiti masno tkivo, ali tehnika je ključna za to.

Ako ležerno šetate, verojatno nećete sagorjeti željenu količinu kalorija, ali naleti bržeg ritma, poznati kao intervalni trening ili dodavanje utega ili nagiba mogu stvarno napraviti razliku.

Koliko kalorija treba izgubiti za jedan kilogram?

Lični trener Denise Miklasz preporučuje uključivanje “naleta bržeg hodanja od 30 do 60 sekundi svakih tri do pet minuta, nakon čega sledi hodanje za oporavak u trajanju od 30 sekundi”.

Foto:Pixabay

“Intenzitet kojim hodate igra ključnu ulogu u pomaganju vašem tijelu da sagori više kalorija i poboljša vaš kardiorespiratorni sistem. Trening omu intervalima nastavićete da sagorevate više kalorija nakon treninga zbog fiziološkog učinka koji se naziva višak potrošnje kiseonika nakon vežbanja ili EPOC”, objasnila je za Popsugar.

Da biste smršali, morate biti i u kalorijskom deficitu. Denise je objasnila da je pola kilograma jednako 3 500 kalorija. Dakle, da biste izgubili pola kilograma svake nedelje, trebate izgubiti 3 500 kalorija, što stručnjaci “smatraju sigurnim i zdravim ciljem”. Drugim rečima, trebate sagoreti dodatnih 3 500 kalorija ili isto toliko izbaciti iz ishrane, raspoređeno tokom jedne nedelje.

Odraslima, od 19 do 64 godine, se preporučuje 150 minuta vežbanja nedeljno. Prosečnom muškaracu treba 2 500 kalorija dnevno, dok ženama treba 2 000, ali to može zavisiti od vaše dobi, težine, visine i količini vežbanja.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI:

ALKARAZ prvi FINALISTA VIMBLDONA

Španski teniser Karlos Alkaraz plasirao se u finale Vimbldona, pošto je danas u polufinalu pobedio Rusa Danila Medvedeva 6:7 (1:7),…