Velike količine tune sadrže štetne materije za organizam
Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji

Ako se i vi ubrajate među osobe kojima je omiljeni lagani obrok tunjevina iz konzerve s pirinčem, testeninom ili salatom, imamo loše vesti.
Samo jedna konzerva tunjevine u sebi sadrži 18.11 mikrograma žive, dok je dozvoljen maksimalni unos žive je 1.6 mikrograma po kilogramu telesne mase i to nedeljno! Zato vodite računa da konzerviranu tunjevinu ne konzumirate previše.
Jedna studija koja je sprovedena na Univerzitetu u Bingamtonu u Njujorku, čiji su rezultati objavljeni u časopisu “Food and Function”, upozorava na količinu cinka u konzerviranoj tunjevini.
“Povećanje propustljivosti creva nikako nije dobro jer to znači da jedinjenja, koja ne bi trebalo da uđu u krvotok, mogu tu da dospeju. Ovo stanje zove se “sindrom propusnog creva” i može da izazove multiplu sklerozu. U suštini dolazi do oštećenja imuniteta zbog materije koje organizam apsorbuje kroz propusna creva”, objašnjava vodeći naučnik studije Grečen Maler.
Povišen nivo cinka u organizmu manifestuje se kroz povraćanje, mučninu, gubitak svesti i visoku temperaturu., a velike količine u organizmu mogu da prouzrokuju pad gvožđa i glukoze.
Na kraju ipak možemo da zaključimo da konzervirana tunjevina nije štetna ako je jedemo u malim količinama.
–

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor :…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs ,…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor :…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor :…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…


Lepo
Koristan tekst