Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je kako očekuje da danas bude usvojen rebalans republičkog budžeta, što će omogućiti nastavak niza značajnih projekata za građane Srbije.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Vesić je dodao je da će uz rebalans poslanici izglasati i nekoliko kredita koje Srbija uzima, a jedan od njih je kredit Nemacke razvojne banke KWf, koji će omoguciti da se izgrade postrojenja za preradu otpadnih voda i kanalizacija u Požarevcu, Smederevu, Pirotu, Trsteniku, Jagodini, Kikindi i Vršcu.
“Postrojenje za preradu otpadnih voda je završeno u Kruševcu, dobijena je upotrebna dozvola za rad i tu imamo nekih 60 kilometara kanalizacijone mreže. U Vranju je trenutno u toku probni rad postrojenja otpadnih voda i završena je izgradnja 22 kilometra kanalizacije”, izjavio je Vesić za TV Hepi.
Naveo je da se slični projekti izvode u Kikindi, Vrbasu, Paraćinu, Knjazevcu, kao i da se grade deponije u Kruševcu i Vranju.
Vesić je naglasio da Beograd treba da ima pet fabrika za preradu otpadnih voda, a najveća će biti Veliko selo, koja je počela da se gradi za mandata prethodne vlade.
KARIBI: AJKULA ODGRIZLA NOGU AMERIKANKI DOK JE RONILA
MAJKA DEČAKA KOJI JE PUCAO U ŠKOLI DALA IZJAVU, PREDKRIVIČNI POSTUPAK PRELAZI NA VJT
On je objasnio da će završetak tog objekta omogućiti da 80 od 100 direktnih kanalizacionih izliva u beogradske reke bude ukinuto.
“Kroz projekat ”Cista Srbija” radimo Ostruznicu i Obrenovac, cekamo Batajnicu, kada završimo Batajnicu ostaje nam još jedna fabrika u Grockoj i Beograd bi u tom slucaju imao kompletnu preradu otpadnih voda. To je velika stvar, jer Beograd svake godine u svoje reke izlije fekalija u zapremini od 60.000 olimpijskih bazena”, istakao je Vesic.
Naveo je i da je nastavljena izgradnja nove železnicka stanice “Prokop”, te dodao da su za poslednjih 10 godina “predsednik Vučić i Vlada Srbije izgradili 350 kilometara autoputeva, rekonstruisali 856 kilometara železnica i drugih brzih saobracajnica i da se u ovom trenutnku radi 12 projekata putene infrastrukture ukupne dužine 500 kilometara”.
“Značajna nam je železnička infrastruktura, tu će biti mnogo više investicija. Čeka nas veliki posao i na beogradskom čvoru. On zahteva da se radi na ”BG vozu”, dupli koloseci, to će omogućiti da građani dobiju vezu ”BG voza” i metroa koji se gradi”, zaključio je Vesić.

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
POGLEDAJTE JOŠ: