Podeli vest

Ako razmišljate da izbacite šećer iz ishrane, na pravom ste putu. Iako na početku postoje izazovi, benefiti koje možete dobiti kasnije su sjajni

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto.Pixabay

Smanjena potrošnja šećera ili potpuno izbegavanje šećera ne utiče samo na smanjenje težine, već i naopšte stanje organizama. Međutim, na početku procesa izbacivanja šećera mogu pojaviti simptomi kao što su umor, poteškoće u koncentraciji, promene raspoloženja ili žudnja za hranom. Ipak, nakon ove početne faze, slede ovi sjajni benifiti.

Osećaj sitosti

Velika potrošnja šećera može dovesti do otpornosti na leptin. Ovo utiče na osećaj sitosti. Međutim, izbegavanjem šećera ponovo se poboljšava osećaj sitosti i smanjuje se rizik od prekomerne težine.

Gubitak težine

Izbegavanje šećera često dovodi do automatskog gubitka težine jer se troši manje kalorija. Bez šećera možete izgubiti do pet kilograma u roku od šest meseci, ali se preporučuje i uravnotežena ishrana i redovno vežbanje.

Povećanje opšteg blagostanja

Smanjenje potrošnje šećera može poboljšati opšte blagostanje i raspoloženje. Takođe dovodi do povećanja energije i smanjuje rizik od promena raspoloženja, depresije i anksioznosti.

Bolji kvalitet sna

Izbacivanje šećera može ublažiti probleme sa spavanjem stabilizujući nivo šećera u krvi i olakšavajući vam da lakše utonete u san.

Poboljšanje izgleda kože

Izbegavanje šećera tokom dužeg vremenskog perioda može dovesti do boljeg izgleda kože smanjenjem akni, oštećene kože i preranog starenja kože.

Pojačano varenje

Previše šećera može poremetiti crevnu floru i dovesti do problema sa varenjem. Izbegavanje šećera može regulisati varenje i vratiti ravnotežu crevne flore.

Izoštreno čulo ukusa

izbegavanjem rafinisanog šećera senzibiliziraju se pupoljci ukusa, što znači da se prirodna slatkoća hrane intenzivnije percipira, prenosi Merkur. de


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: