Nedavno istraživanje pokazuje da u skoro svim zemljama žene kuvaju češće od muškaraca. Jedna zemlja je izuzetak.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Činjenica da je kuhinja mesto samo za žene odavno se promenila. Ipak: čak i ako sve više muškaraca kuva , na kraju krajeva, žene su te koje češće koriste varjaču.
Sveobuhvatna studija Galupa i Kukpada je po peti put ispitala navike ljudi u kuvanju 2022. godine. Sa sledećim rezultatom: Žene širom sveta kuvaju u proseku 8,7 obroka nedeljno. Muškarci, pak, ne postižu ni polovinu toga: kuvaju u proseku četiri puta nedeljno.
Dakle širom sveta, 2022. godine – kao i prethodnih godina – žene su kuvale više obroka od muškaraca u skoro svim zemljama i oblastima koje su ispitane. Ali postoji zanimljiv izuzetak: u Italiji su muškarci kuvali 0,4 više obroka nedeljno od žena.
Srbija se nalazi u donjem delu liste, a u samom vrhu “ravnopravnosti” u kuvanju su pored Italije, Španija, Engleska, Francuska i Švajcarska.
Galupovo istraživanje pokazuje i da se u Srbiji vraća trend kuvanja kod kuće.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…

