Omiljena poslastica utiče i na mozak
Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji

Ne samo da uništava liniju i nije dobra za zdravlje, već nas ova hrana čini glupima.
Hrana u kojoj preovlađuju masti i šećer negativno utiče na kognitivnu fleksibilnost i sposobnost prilagođavanja promenama.
Istraživanje je sprovedeno na laboratorijskim miševima, oni su konzumirali hranu sa različitim nivoima šećera i masti, dok su istovremeno obavljali određene zadatke. Ovim su naučnici pratili različite fizičke i mentalne promene koje su nastale kao rezultat promena u ishrani koju su primili.
Posebna pažnja je posvećena bakterijama koje se nalaze u digestivnom sistemu miševa iz svake grupe.
„Bakterije imaju sposobnost da oslobađaju jedinjenja koja stimulišu nerve ili imuni sistem i na taj način utiču na brojne biološke funkcije“, rekla je profesorka veterinarske medicine na Institutu Linus Poling i glavni istraživač Keti Magnuson.
Posle četiri nedelje, mentalne i fizičke performanse miševa koji su konzumirali ishranu sa visokim sadržajem šećera i masti su počeli da opadaju. Najvažniji faktor koji je uticao na smanjenje moždanih sposobnosti su bakterije u digestivnom traktu.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
Druga studija, u kojoj su učestvovale žene, pokazala je slične rezultate.
Tri grupe učesnika studije konzumirale su tri različite vrste jogurta – jedna je imala jogurt sa dodatkom probiotika, druga nije imala probiotike, a treća nije promenila ishranu.
Posle četiri nedelje grupe bez probiotika, ova grupa učesnika imala je lošije rezultate na kognitivnim testovima, kao i na testovima vezanim za emocije.

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…


Zato su Ameri takvi
Brza hrana i konditori prednjače
Sve je nezdravo.