Podeli vest

Dremka tokom dana čini čuda. Telo i um su ponovo u formi. Ali samo ako se probudite na vreme.

Autor : Bilten.rs , Izvor :

Foto: Pexels

Ako to uradite kako treba, kratkom dremkom poboljšaćete svoju produktivnost, kreativnost i pamćenje . Kratko spavanje takođe može zaštititi one koji ne spavaju dovoljno noću od negativnih efekata kao što su povišeni nivoi šećera u krvi i visok krvni pritisak . Takođe možete sprečiti mikrospavanje, koje je posebno opasno u saobraćaju . Čak je i rizik od demencije smanjen .

Ali budite oprezni: da bi dremka imala željeni efekat, ne sme da bude preduga.

„Dremanje ne bi trebalo da traje duže od pola sata“, kaže Jirgen Zullei, bivši šef centra za medicinu spavanja na Univerzitetu u Regensburgu.

On kaže da tada tada počinje faza dubokog sna.

“Učestalost moždanih talasa, telesna temperatura, brzina disanja, puls i krvni pritisak se smanjuju. Buđenje i rad posle su teški. Osećate se umornije nego ranije. Ako predugo uzimate takozvanu “siestu”, rizikujete da poremetite svoj ritam spavanja i buđenja”.

Postavite alarm!

Da biste sprečili da se to dogodi, ne bi trebalo da se pripremate za spavanje kao što radite za noćni san. Zato ne oblačite pidžamu i idite u krevet. Vaša kancelarijska stolica ili sofa su dovoljno efikasni za sna. j. Idealno vreme za dremku je odmah posle ručka ili rano popodne.

Ako želite da budete sigurni da ćete se probuditi na vreme, trebalo bi da podesite budilnik. Na koliko ćete naviti sat, to morate sami da otkrijete.

Za neke ljude je deset minuta u redu, drugima je potrebno malo duže da bi dremka imala svoj puni efekat. Ali posle 30 minuta definitivno mora da prestane.

Ako nemate budilnik ili alarm pri ruci, možete isprobati trik sa ključem. Kažu da je pomogao Albertu Ajnštajnu i Salvadoru Daliju da zadremaju.

Ključ se drži tako da može pasti na zemlju kada je ruka otvorena. Kada se mišići opuste, ruka se otvara, ključ pada na zemlju i vi se budite.

Nedostatak ove metode je, međutim, što se nakratko dotiče faze dubokog sna.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: