Podeli vest

Nedostatak sna poništava fizičku aktivnost, pokazalo je istraživanje univerzitetskog koledža u Londonu koje je objavljeno u na Lancent-u. Istraživanje je pokazalo i koliko je sna potrebno

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

SPAVANJE
Foto: Shutterstock

Svi znamo da je vežbanje važno za održavanje zdravlja tela, ali bez adekvatnog sna možda nećete videti sve prednosti, pokazala je ova studija.

Britanski istraživači su deset godina posmatrali navike ljudi koji su redovno vežbali i pratili su njihovo spavanje.

Po završetku istraživanja otkrili su rezultate do kojih su došli i koji su delom iznenađujući.

Oni koju su radili vežbe visokog intenziteta i spavali manje od šest sati noću imali brži ukupni kognitivni pad od onih koji su duže spavali i retko vežbali.

Generalno, ljudi koji su imali veći nivo fizičke aktivnosti i spavali između šest i osam sati po noći imali su bolje kognitivne funkcije kako su starili.

Istraživači kažu da ovo pokazuje da redovna vežba možda nije uvek dovoljna da se suprotstavi dugoročnim posledicama nedostatka sna i da to dvoje ide ruku pod ruku za bolje zdravlje.

Ako želite da povećate san, držite spavaću sobu hladnom i tamnom, izbegavajte kofein u popodnevnim satima i pokušajte da se držite rasporeda spavanja, poručuju stručnjaci


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: