Studija u Nemačkoj pokazuje da svaki peti korisnik društvenih medija starosti od 18 do 40 godina sebe opisuje kao uticajne osobe.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Unsplash

Svaki peti nemački korisnik društvenih mreža između 18 i 40 godina sebe smatra influenserom (uticajnom osobom). Ovo proizilazi iz studije koju je naručila konsultantska kuća za menadžment Baulig Consulting. Ljudi sa više od hiljadu pratilaca na svojim nalozima često sebe vide kao uticajne lidere mišljenja – prema istraživanju objavljenom u Koblencu, 40 odsto njih sebe vidi kao uticajne.

Rodna razlika je toliko jaka

Sve u svemu, postoji i jasna rodna razlika kada je u pitanju samoprocena sopstvenog uticaja: dok jedan od četiri korisnika društvenih medija starosti od 18 do 40 godina sebe vidi kao uticajnog, samo jedna od šest korisnica sebe vidi kao uticajne osobe. .

Za studiju „Fenomen influencera“, Institut za menadžment i ekonomska istraživanja je u ime Baulig Consultinga anketirao 2.000 ljudi između 18 i 40 godina širom Nemačke.

Ne stavljajte sve na jednu kartu

„Digitalna potvrda na njihovim kanalima očigledno navodi mnoge korisnike društvenih medija da veruju da imaju dalekosežan uticaj“, objasnio je generalni direktor Baulig Consultinga Markus Baulig o rezultatima istrage. Istovremeno, savetovao je oprez u pogledu finansijskih i karijernih snova. „Pre nego što neko stavi sve na sadržaj društvenih medija, trebalo bi da razmisli o tome mirno i realno.

Foto: Pixabay

U prethodnom izveštaju 20minuten, influenseri su izvestili da im se ne sviđa ako mladi ljudi ne prođu početnu obuku. Ne zarađujete mnogo novca od samog početka kao influencer, a potrebno je mnogo upornosti i talenta. Stalni posao bi vam pružio finansijsku i psihološku sigurnost ako vaš posao na društvenim mrežama ne ide dobro.

Veći rizik od sagorevanja?

Sara Šmid radi sa influenserima u Švajcarskoj u agenciji Kingfluencers. Ona zna koliko je stroga njihova svakodnevica. „Ako se spoljni pritisak ubrza i javno pojača svetom društvenih medija, posebno kroz društvena poređenja, to svakako može dovesti do većeg rizika od sagorevanja “, sumnja ona.

Uticaj influensera

Prema rezultatima studije, uticaj influensera po mišljenju mladih od 18 do 40 godina sada daleko prevazilazi tipična tradicionalna polja aktivnosti poput mode ili kompjuterskih igrica. 77 odsto korisnika društvenih medija u ovoj starosnoj grupi je uvereno da oni oblikuju vrednosti i norme. 62 odsto smatra da oni određuju javni diskurs. 36 odsto kaže da čak dozvoljavaju uticajnim ljudima da utiču na njihova lična politička mišljenja.

Foto: Pixabay

Sve u svemu, međutim, samo jedan od tri ispitanika brine o tome da li influenseri poznaju teme ili pružaju relevantan sadržaj. Umesto toga, najvažniji atributi koje navode lideri digitalnog mišljenja su humor i vrednost zabave (57 procenata), kreativnost i originalnost sadržaja (47 procenata) i autentičnost i iskrenost (43 procenata). Pored toga, mnogi učesnici ankete su prilično kritični prema ulozi influensera – 75 odsto veruje da oni šire i promovišu površno razmišljanje.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: