Studija je objavljena u časopisu PLOS Medicine i povezala je konzumaciju sedam ili više standardnih pića nedeljno sa višim nivoom gvožđa u mozgu.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Studija rađena na skoro 21.000 ljudi pokazala je da samo jedno standardno piće dnevno može trajno oštetiti vaš mozak.
Studija je objavljena u časopisu PLOS Medicine i povezala je konzumaciju sedam ili više standardnih pića nedeljno sa višim nivoom gvožđa u mozgu.
Akumulacija gvožđa u mozgu povezana je sa Alchajmerovom i Parkinsonovom bolešću i može biti uključena u kognitivni pad uzrokovan alkoholom.
Ukupno 20.965 učesnika studije iz Britanske Biobanke tokom istraživanja prijavljivalo koliko alkohola tokom dana konzumiraju, a svma njima urađena je magnetna rezonanca glave.
Skoro 7000 jučesnika uradilo je snimak jetre kako bi se procenio nivo gvožđa u njihovom organizmu.
Svi učesnici su završili niz jednostavnih testova za procenu kognitivne i motoričke funkcije, a zaključak je da samo jedno piće dnevno može trajno oštetiti mozak.

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:


Treba izbaciti skroz.
tačno.