Srbija je ove godine poslednja među zemljama regiona po kvalitetu usluga na prodajnim mestima, pokazalo je novo istraživanje koje su početkom juna sproveli prikriveni kupci u 800 prodajnih objekata u šest zemalja regiona.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Agencije

Po kvalitetu usluge i ove godine na prvom mestu je BiH, na drugom mestu je Severna Makedonija, a treća Slovenija.
Četvrta je Crna Gora (73,33), peta Hrvatska, a šesta Srbija, pokazalo je istraživanje “Regionalna usluga-GUEST” koje je od 1. do 7. juna sprovela hrvatska agencija Heraklea u saradnji s agencijama iz Bosne i Hercegovine (BiH), Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.
Kako prenosi Hina, prikriveni kupci posetili su ukupno 800 prodajnih mesta iz različitih delatnosti – autoindustrija, benzinske pumpe, finansijska industrija, maloprodaja, turističko-ugostiteljski objekti i objekti uslužnih delatnosti.
U istraživanju su mereni osnovni elementi kvaliteta usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvaljivanje na poseti, prema akronimu engleske reči GUEST (gost) – Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank.
Gledano po zemljama, BiH je ostvarila najbolji rezultat (83,93 odsto), ali u isto vreme i najveći pad za 3,69 procentnih poena, u odnosu na prošlu godinu.
Severna Makedonija koja je druga s rezultatom od 78,63 odsto ima i najveći porast od 3,04 procentna boda u odnosu na 2022.
Na trećem mestu je Slovenija s rezultatom od 78,60 odsto, na četvrtom Crna Gora (73,33 odsto).
Hrvatska je peta s 69,68 odsto što je za 2,79 procentnih bodova manje u odnosu na 2022. kada je bila četvrta, a Srbija šesta sa 66,31 odsto što je za 1,61 procenti bod manje nego 2022.
Crna Gora, Hrvatska i Srbija ispod su ovogodišnjeg proseka za region koji iznosi 73,94 odsto.
Kategorija u kojoj je svih šest zemalja regiona ostvarilo najbolji ukupni rezultat, kao i prethodnih godina, je kategorija poznavanje proizvoda, 93,81 odsto, iako je i to manje u odnosu na prethodnu godinu.
Kao i prethodnih godina, najlošije rangirana kategorija je nuđenje dodatnog proizvoda, koja je ostvarila ukupni rezultat od 38,17 odsto, a ujedno je zabeležila i najveći pad u odnosu na prethodnu godinu – za 10,21 procentni poen.
Posmatrano po delatnostima, ove godine najveći porast za 8,13 procentnih bodova i najbolji rezultat (89,63 odsto) su ostvarile uslužne delatnosti izbacivši autoindustriju s dugogodišnjeg prvog mesta.
Maloprodaja se već niz godina za redom ističe kao delatnost s najviše prostora za unapređenje, a ove godine je ostvarila rezultat od 67,56 odsto, te pad u kvalitetu usluge u odnosu na prethodnu godinu, za 3,14 poena.
Pad u odnosu na prethodnu godinu zabeležen je još i kod benzinskih pumpi, za 3,29 bodova.
U JAPANU UHAPŠEN TAKSISTA, JER JE IZAZVAO TRAUMATSKI ŠOK GOLUBA
TEJLOR SVIFT LIČNOST GODINE PO IZBORU ČASOPISA “TIME”
TAJM PROGLASIO ARGENTINSKOG FUDBALERA LIONELA MESIJA ZA SPORTISTU GODINE

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
Ekonomski tigar
Očekivao sam i gore
sramota od šest mesta na šestom mestu. u radnjama radi po jedna kasirka eventualno dve . u merkatoru slovenačkom rade dve do tri kase. redovi su ogromni. nije problem u ljudima nego u manjku radne snage.