Stalna dilema koliko je šoljica kafe dobro po naše zdravlje, konačno je rešena
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Ljudi koji piju tri do četiri šoljice kafe dnevno mogu izvući najviše benifita iz nje, pokazuje studija objavljena u Britanskom medicinskom žurnalu.
Ova studija je zasnovana na preko 200 ranije urađenih studija i istraživanja.
Konzumacija kafe povezana je i sa smanjenim rizikom od nekoliko vrsta kancera, među kojima i rak prostate, kao i smanjenim rizikom od dijabetesa tip 2.
Preciznije, ispijanje ove količine kafe povezano je sa 19% manjim rizikom od smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti, 16% manjim rizikom od mortaliteta od koronarne bolesti srca i 30% manjim rizikom od mortaliteta od moždanog udara.
Doktor Eliseo Gular sa britanske škole za javno zdravlje ipak smatra da ljudi ne bi trebalo da počnu da piju kafu kako bi se zaštitili od bilo koje vrste bolesti.
Sumirano, objedinjena studija je pokazala da je konzumacija kafe češće povezana sa koristima nego štetom u odnosu na različite zdravstvene ishode.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor :…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor :…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske…
VUČIĆ: Razmišljam o ostavci
Predsednik o izborima, policiji, crkvi… Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predsednik Srbije Aleksandar…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji…



Ja sam onda veoma zdrav…
a mi što pijemo 10-15? jel se nama računa duplo?
Računa se da ste poludeli…