Nova naučna studija dovodi u pitanje narativ da je korišćenje društvenih medija štetno po mentalno zdravlje.
Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Istraživači sa Univerziteta u Oksfordu nisu pronašli dokaze koji sugerišu da korišćenje Facebook-a škodi dobrobiti.
Ovaj zaključak izveden je nakon studije urađene sa skoro milion ljudi iz 72 zemlje tokom 12 godina. Najveća studija ovog tipa rađena je kako bi se bolje razumelo kako Facebook utiče na blagostanje.
Profesor Andrew Przybylski, koji je suvodio istraživanje objavljeno u časopisu Royal Society Open Science, rekao je: “Pažljivo smo proučili najbolje dostupne podatke i zaključili da oni ne podržavaju ideju da članstvo na Facebooku ima veze sa štetom. Naprotiv”, rekao je on prenosi Sky News.
“Zapravo, naša analiza ukazuje da je Facebook možda povezan sa pozitivnim blagostanjem.”, dodao je
Istraživanje je analiziralo podatke sa Facebook-a od 2008. do 2019. godine, vraćajući se unazad do vremena kada je platforma bila u svojim počecima.
Rezultati su pokazali da je veza između korišćenja Facebook-a i blagostanja bila nešto pozitivnija za muškarce, kao i za mlađe ljude.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?
Pisci istraživačkog rada su napisali: “Iako su izveštaji o negativnim psihološkim ishodima povezanim sa društvenim medijima česti u akademskom i popularnom pisanju, dokazi o štetnosti su, sveukupno uzevši, više spekulativni nego zaključni.”
Komentarišući studiju, Piter Etchels, profesor psihologije i komunikacije nauke na Univerzitetu Bath Spa rekao je da je istraživanje donekle ograničeno.
“Ovo je opisno istraživanje i kao takvo nam ne može reći ništa o uzročno-posledičnoj vezi. Drugim rečima, ne znamo kako, ako i u kojoj meri promene u prihvatanju Facebook-a utiču na promene u mentalnom blagostanju.
“Blagostanje je složen fenomen i čak i u kontekstu korišćenja društvenih medija, moramo pažljivo izvući bilo kakve čvrste zaključke posmatrajući kako ljudi koriste jednu platformu poput Facebook-a.”

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…

