Podeli vest

Najnovije studije pokazuju da ljudi koji piju kafu pre kupovine troše više novca, ali ne samo to….

Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

kafa
Foto:Shutterstock

Istraživači sa Univerziteta Južne Floride tvrde da su kupci koji su pijuckali besplatnu šoljicu kafe pre kupovine na kraju potrošili 50 odsto više novca i kupili 30 odsto više artikala od onih koji nisu pili kafu.

Kako je pokazalo istraživanje rađeno na preko 300 kupaca u Španiji i Francuskoj, besplatna šoljica kafe u šoping entru mogla bi skupo da vas košta.

„Kofein, kao snažan stimulans, oslobađa dopamin u mozgu, koji uzbuđuje um i telo. Ovo dovodi do višeg energetskog stanja, što zauzvrat povećava impulsivnost i smanjuje samokontrolu“, kaže vodeći autor studije Dipajan Bisvas, profesor marketinga Frank Harvei na USF, u univerzitetskom izdanju. “Kao rezultat toga, unos kofeina dovodi do impulsivnosti kupovine u smislu većeg broja kupljenih artikala i veće potrošnje.”

Dodatno, istraživači su utvrdili da ljudi koji piju kafu pre šopinga, šak i onog online, kupuju više nepotrebnih stvari.

Na uzorku od 200 osoba koji su imali listu od 66 proizvoda pokazalo se da oni koji su pili kafu sa kofeinom češće biraju nepraktične stvari.




bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: