Novo istraživanje sa Harvarda nateraće vas da ovog leta dobro razmislite pre nego što posegnete za zaslađenim i gaziranim pićima
Autor : Bilten.rs , Izvor : Tanjug

Nova strudija pokazala je da zaslađena pića mogu biti povezana sa povećanim rizikom od srčanih oboljenja i prerane smrti kod određene grupe ljudi.
Istraživači sa Harvarda T.H. Chan School of Public Health uradili su istraživanje u koje je bilo uključeno više od 12.000 učesnika i pratili količine zaslađenih pića koje su oni konzumirali.
Otkrili su da ljudi sa dijabetesom tipa 2 koji redovno piju napitke zaslađene šećerom imaju veći rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti ili prerane smrti u poređenju sa onima koji su konzumirali druga pića, navodi se u izveštaju objavljenom u recenziranom časopisu BMJ, piše Usa Today.
Profesorka Marion Nestle koja je bila uključena u istraživanja kaže da je studija rađena sa osobama koje imaju dijabetes tipa 2, ali da poruka “ne zaslađenim pićima” treba da važi za sve.
Izveštaj je uključivao podatke od 1980. do 2018. i među prvim je studijama velikih razmera koje ispituju veze između smrti ili bolesti i pića među ljudima sa dijabetesom tipa 2, kažu autori studije.
Pića zaslađena šećerom koja su prijavljena uključivala su kolu sa kofeinom i bez kofeina, i negazirana pića poput voćnih punčeva, limunade sa šećerom i voćnih napitaka sa ukusom narandže, jabuke i grejpfruta, navodi se u studiji.
Istraživači kažu da se ova pića mogu zameniti kafom, čajem, mlekom sa niskim procentom masti ili običnom vodom jer je dokazano da su ova pića zdravija zamena.
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Kako do najlepše terase u kraju?

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

POSLEDNJE VESTI:
TUŽILAŠTVO: Maksimalne kazne roditeljima Koste Kecmanovića?
Završeno suđenje koje je uznemirilo javnost, čeka se presuda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO Arhiva Glavni javni…
Partizan pobedio Dubai i smanjio u seriji na 1:2
I četrvti meč igraće se u Beogradu, a eventualna majstorica u Dubaiju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Košarkaši…
U Kraljevu UZ NAJVIŠE POČASTI sahranjen vojnik Vojske Srbije
Milovan Jovanović stradao je u mirovnoj misiji u Libanu Author : Bilten.rs , Izvor : mediji U Kraljevu je uz…
Iran napao SAD, ponovo ZATVOREN ORMUZ!
Nagoveštaj novog haosa na Bliskom Istoku Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Korpus islamske revolucionarne garde (IRGC) saopštio je…
CRNI LUK U FRIŽIDERU: Ne, nikako
Ova namirnica postaje čist otrov na ovaj način Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Mislite da zamrzavanje namirnica produžava…
Pet najgorih vrsta gostiju restorana koje konobari prepoznaju
Da li ste vi bili bar jedan od njih Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto:Pixabay Vrste gostiju restorana…
NA DANAŠNJI DAN: Ubijen novinar Milan Pantić
Evo šta se sve vezuje za ovaj dan kroz istoriju Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Na današnji dan,…
HOROSKOP ZA ČETVRTAK: Jarčevi veruju tuđim obećanjima
Evo šta Vam zvezde poručuju danas Autor : Bilten.rs , Izvor : Mediji OVAN Ljubav: Dopada vam se impuls i…
Četvrtak, 11. jun: Oblačno i nestabilno
Evo kakvo nas vreme danas očekuje Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Pljuskovi i pad temperature – upozorenje na…
VOZAČI, SPREMITE SE! Zatvara se Bulevar Despota Stefana na 2 godine
Veliki radovi na proširenju ali i na novom tunelu ispod Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : medij Foto: Pixabay…
POBUNJENI UNIVERZITET održao novi protest
Nekoliko desetina građana blokiralo centar Beograda Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Predstavnici “Pobunjenog univerziteta” kazali su na današnjem…
TENISKO ČUDO: Serena se vraća na teren!
Veliki povratak nekada najbolje teniserke sveta Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji ARHIVA / AP Photo/Frank Franklin II Nakon…
VIŠI SUD: Nastavak suđenja za slučaj Generalštab
Nikoa Selaković i Slavica Jelača iznose odbranu Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji FOTO ARHIVA U Višem sudu u…
Napitak za ravan stomak pijte SVAKO JUTRO NA PRAZAN STOMAK
Bilten.rs saveti Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: shutterst Salo oko struka nestaće za mesec dana, a koža…
Ukrajina napala MOSKVU!
Na meti više ruskih gradova Autor : Bilten.rs , Izvor : mediji Foto: Andrii Marienko (STR) Ukrajinska vojska je pokrenula…

