Podeli vest

Ima dana kada je jasno pre nego što ustaneš: danas neće uspeti. Nažalost, kao izgovor da ostanete u krevetu, ovo izgleda nije toliko popularno. Zato smo tu da pomognemo. Sa savetima za povećanje endorfina.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

Foto: Unsplash/ilustracija

Ponekad je dovoljno kada kafa ujutru izađe vodenasta iz aparata, žitarice za doručak su neočekivano prazne ili je samo vaša omiljena košulja u vešu : želeli bismo da se bacimo na pod i zaplačemo. Prvi svetski problemi? Gotovo tako nešto. Ipak, dan će brzo proći i izgovaranje „nemoj se tako ponašati“ ne čini ništa boljim. Šta umesto toga pomaže? Spoznaja da sami možete odlučiti o svom raspoloženju – i naših sedam saveta protiv loših dana, piše Blick.

#1 Tuširanje
Iz sopstvenog iskustva možemo reći da ponekad ništa drugo ne pomaže osim spiranje stresa, lošeg raspoloženja i loše energije koja struji našim telom. Bilo toplo ili hladno – kada osetimo prve kapi na koži, naše telo oslobađa hormone sreće . One nas čine gotovo nemogućim – blistavim čistim i negovanim – da nastavimo da se brčkamo.

Foto: Unsplash/ilustracija

#2 “Beauty” rutina i “style up”
Nemojte još uvek da bežite iz kupatila! Važno je da odvojite vreme da dobijete dodatni podsticaj dobrog raspoloženja. Šta kažete na hranljivu masku za kosu? Ili prijatno piling tela pod tušem? Nakon sušenja nanesite omiljeni losion za telo na celo telo, našminkajte se, lakirajte nokte – jer, nije šala: Ako ste spolja zadovoljni sobom, osećaćete se bolje i iznutra. A u lošim danima ponekad je potrebno malo više truda nego inače.

#3 Istezanje
Da pretpostavimo, majka vam je dala i ovaj savet kada kao dete jednostavno niste mogli da prebolite činjenicu da danas morate da idete u školu i da niste mogli da provedete ceo dan u zabavnom parku. Izvinjavam se što vas prekidam, ali: Bila je u pravu, vežba pomaže. Ne mora da bude trčanje kroz park. Opsežna sesija istezanja odmah nakon tuširanja može učiniti čuda. Samo odvojite vreme i uživajte u istezanju svakog pojedinačnog mišića. Ovo smiruje i inhibira adrenalin hormona stresa koji i danas teče kroz vas zbog stvari u tematskom parku.

Foto: Unsplash/ilustracija

#4 Kafa
Bez panike, ne govorimo o teškim drogama . Pomoćnik u hitnim slučajevima je kofein – jer on izaziva da naše telo oslobađa više dopamina, što nas dovodi u bolje raspoloženje. Niste ljubitelj kafe? Čaj takođe može pomoći. Onda se samo pobrinite da odaberete sorte koje su zapravo napravljene od listova čaja. Oh, i naravno ledena kafa i čaj rade na isti način.

#5 Užina
Sada se smirite: ne govorimo o čokoladici od 300 g nakon koje sledi kesica čipsa. Umesto toga, važno je fokusirati se na hranu koja ima visok udeo aminokiseline triptofana, koja se u telu prerađuje u hormon sreće serotonin i dokazano poboljšava naše raspoloženje. Banane, orasi, semenke, mahunarke i mlečni proizvodi su odlični dobavljači. Ok, crna čokolada je takođe jedna od njih. Ali ne ceo sto. Dogovor?

#6 Izlazak
Da, evo još jednog maminog saveta: Ako sumnjate, svoje loše raspoloženje možete oterati svežim vazduhom . Majka priroda reguliše različite telesne funkcije kao što su metabolizam ćelija, krvi i šećera, snabdeva nas puno kiseonika, a jarko sunce daje dodatnu porciju vitamina D. Ukratko, ovo znači: loše raspoloženje se gasi emocionalnim naponom. Ako vežbanje ispred vrata apsolutno nije opcija, preporučujemo vam pokrivač za piknik i dobru knjigu u toplim mesecima . Srećna. Ubistvo i ubistvo iz nehata su sada pogrešno čitanje.

Foto: Unsplash/ilustracija

#7 Dajte sebi kompliment
Kada ništa drugo ne funkcioniše, morate da se naterate da budete srećni: stanite ispred ogledala, pogledajte se u oči i samo recite kako ste sjajni. I zapamtite da se osmehnete . Da, ako ne postoji druga opcija, možete lažirati podignute uglove usta. Pre ili kasnije prevarimo svoj mozak ovim i naše lažno dobro raspoloženje postaje činjenica.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


RIVELKOM-reklama

POSLEDNJE VESTI:

POGLEDAJTE JOŠ: