Podeli vest

Sa popularnošću TikTok-a došle su i priče o zaradi na ovoj društvenoj mreži. Kada je reč o visini zarade, neke su priče istinite, a neke manje. Ipak, zarada je moguća.

Autor : Bilten.rs , Izvor : Bilten.rs

TikTok
Foto: Shutterstock

TikTok, popularna aplikacija dizajnirana za deljenje kratkih video sadržaja, ima preko milijardu aktivnih korisnika mesečno. Prema jednoj statistici, prosečan korisnik otvara aplikaciju osam puta dnevno i provodi prosečno 95 minuta dnevno na platformi.

Ovakva angažovana korisnička baza pruža odličnu priliku za veštije korisnike sa velikim brojem pratioca da zarađuju novac.

“Kratki video sadržaj se konzumira mnogo brže od tradicionalnih video sadržaja, pa je broj pregleda mnogo veći”, kaže Adam Enfroy, preduzetnik koji uči druge kako da njihov online uticaj raste.

“Kratak video zapis to čini profitabilnim zbog bržeg broja pregleda i rasta broja pretplatnika”, pojašnjava Enfroy za Us News.

Od prodaje sponzorisanog sadržaja, promocije vlastitih proizvoda ili usluga, preko prikupljanja donacija i koristi od usluga same aplikacije za generisanje prihoda, postoji mnogo načina za zarađivanje novca na TikToku, a ovo su samo neke od njih.

Prodaja sponzorisanog sadržaja

Jedan od najboljih načina za zarađivanje novca na TikToku je kroz saradnju sa većim brendovima. Ali da biste dobili sponzorstva, TikTokeri prvo moraju izgraditi svoje baze pratilaca. To uključuje mnogo posla, od objavljivanja više puta dnevno do praćenja TikTok trendova i novih funkcija.

Neki stručnjaci procenjuju da vam je potrebno barem 10.000 pratilaca da biste počeli tražiti potencijalne sponzore (ali što više pratilaca imate, veća je verovatnoća da ćete dobiti sponzorski ugovor).

“S obzirom da su RPM (zarada od oglasa po hiljadu pregleda) veoma niske na platformi – od 2 do 4 centa na 1.000 pregleda – treba vam mnogo pregleda da biste zaradili novac od reklamnog prihoda”, kaže Enfroy. “Zato ima više smisla izgraditi veliki broj pratilaca i prodavati sponzorirani sadržaj.”

Koristite kratke video snimke za promociju svojih proizvoda

Takođe možete koristiti TikTok da promovišete svoje proizvode putem kratkih video snimaka, koji obično traju od jednog do tri minuta.

Tim Enfroy svakodnevno objavljuje kratke video snimke koji ističu njegovo i ekspertsko znanje njegovog tima iz oblasti online preduzetništva i poslovnih softvere

Prema Enfroy-u, njegov tim je primetio značajan porast digitalnih prodaja putem ovakvih kratkih video sadržaja.

Iskoristite Creator Fund

Creator Fund je TikTok program koji pomaže inovativnim kreatorima (osobama koje redovno kreiraju ili dele video snimke na aplikaciji) tako što im isplaćuje određeni iznos kako raste broj njihovih pratioca i pregleda.

Korisnici TikToka moraju se prijaviti za Creator Fund, a postoje određeni zahtevi. Kreator, između ostalog, mora imati najmanje 18 godina, najmanje 10.000 pratilaca i mora imati 100.000 pregleda video snimaka u roku od 30 dana.

Međutim, prema mišljenju mnogih kreatora, ovo nije najprofitabilnija opcija i nudi samo nekoliko centi za hiljade pregleda.

Iskoristite TikTok kao vrata ka drugim online marketinškim prilikama

Osim što možete zarađivati novac na TikToku, možete koristiti aplikaciju da usmerite nove korisnike ka drugim marketinškim kanalima, od vlastitog bloga do YouTube kanala, gde biste mogli da ostvarite prodaju ili konverzije.

“TikTok je ulazna tačka u online marketing”, kaže Enfroy. “To je najveći bazen novih korisnika koje možete privući na svoje druge marketinške kanale kao što su blogovi, YouTube kanali i društveni profili”, dodaje on.

Zatražite donacije putem Live Giftinga

O ovome se u Srbiji najčešće govori. Možete koristiti TikTok da direktno zatražite donacije od korisnika. Pomoću funkcije Live Gifts aplikacije, možete prikupljati donacije dok emitujete uživo na platformi.

Međutim, trebali biste imati na umu da će vaše donacije doći u obliku virtuelnih novčića koje korisnici odaberu, a koje kasnije (nakon nekoliko razmena) mogu biti zamenjene za stvarni novac. Ponovo, ovo neće biti vaš zlatni ulaznica, ali je još jedan način da povećate svoj prihod na platformi.

Koristite platformu za pronalaženje novih prilika

Ličnosti poput Addison Rae, glumici, plesači i pevači, započeli su svoju karijeru na TikToku. Rae-ina strategija korišćenja platforme kako bi istakla svoj talenat može biti nešto što drugi sa talentom mogu prepisati.

“Ona je dobro prošla na svakoj drugoj platformi – čak i bolje nego na TikToku – i sada je poznato ime u Sjedinjenim Američkim Državama”, piše Enfroy na svojoj veb stranici. “Ova influenserka je takođe pozvana od strane poznatog voditelja talk show-a Džimija Falona i čak je nedavno dobila svoj sopstveni Netflix šou.”

Za zaradu na TikToku-u verovatno će vam trebati kombinacija većine ovih opcija, ali svakako da vredi pokušati.


bilten logo

Kako biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.


POSLEDNJE VESTI: